Ik heb zo`n 8 gb aan mp3tjes op mijn harde schijf...
nu heb ik zo`n 6 gigabyte van cd`s gehaald (mp3 cd`s)
en de rest gedownload en geript. Helaas heb ik enkele weken geleden een
beetje een harde schijf crash gehad waardoor ik alles kwijt was...ik kon van mijn
8 gb ongeveer 4 gb terug krijgen met "GETDATABACK". de 4 gb die verloren is heb ik nog op mp3cd`s staan. Alleen nu heb ik het probleem dat op de cd`s de bestandsnamen allemaal met een #nr beginnen. dus;
#043Artist X - Titel X.mp3
en toen ik ze in het verleden op mijn hd had gezet heb ik ze allemaal handmatig gerenamed zodat ik ze allemaal zo had;
Artist X - Titel X.mp3
Nu wil ik ten eerste dit geautomatiseerd laten verlopen en ten tweede;
ik wil alle mp3cd`s weer op hd zetten en dan een programma laten
"vergelijken" zodat ik geen dubbele mp3tjes heb. dit programma moet dan vergelijken op bestandsgrootte.
Weet iemand of dit mogelijk is en welk programma(s) ik hiervoor nodig heb?
nu heb ik zo`n 6 gigabyte van cd`s gehaald (mp3 cd`s)
en de rest gedownload en geript. Helaas heb ik enkele weken geleden een
beetje een harde schijf crash gehad waardoor ik alles kwijt was...ik kon van mijn
8 gb ongeveer 4 gb terug krijgen met "GETDATABACK". de 4 gb die verloren is heb ik nog op mp3cd`s staan. Alleen nu heb ik het probleem dat op de cd`s de bestandsnamen allemaal met een #nr beginnen. dus;
#043Artist X - Titel X.mp3
en toen ik ze in het verleden op mijn hd had gezet heb ik ze allemaal handmatig gerenamed zodat ik ze allemaal zo had;
Artist X - Titel X.mp3
Nu wil ik ten eerste dit geautomatiseerd laten verlopen en ten tweede;
ik wil alle mp3cd`s weer op hd zetten en dan een programma laten
"vergelijken" zodat ik geen dubbele mp3tjes heb. dit programma moet dan vergelijken op bestandsgrootte.
Weet iemand of dit mogelijk is en welk programma(s) ik hiervoor nodig heb?