Casema kabel internet Utrecht

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik ben bezig mijn kabel internet voor de eerst te installeren.
Nadat ik volgens mij alles op juiste wijze heb aangesloten krijgt mijn Motorola surfboard 5100 geen aansluiting (lampje ontvangst of zenden knippert).

Nu staat er in de gebruiksaanwijzing wel dat het zoeken naar een vrij kanaal wel een uur kan duren. Dus enige geduld is op z'n plaats, maar ik wacht inmiddels al zo'n 24 uur.

Volgens een bandje op het casema servicenummer ligt internet in het gehele verzorgingsgebied eruit. Dus dat zal betekenen dat er geen enkele casema kabelinternetter nu online kan zijn. Of wordt ik door Casema afgescheept?

Verwijderd

Nee is vrij normaal met Casema dat je 1 weekend per maand geen internet hebt, ik heb er alle ervaring mee gehad, ben blij dat ik nu adsl heb.

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 21:13
fkr123 schreef op 08 november 2003 @ 12:03:
Volgens een bandje op het casema servicenummer ligt internet in het gehele verzorgingsgebied eruit. Dus dat zal betekenen dat er geen enkele casema kabelinternetter nu online kan zijn. Of wordt ik door Casema afgescheept?
*Zucht*
Casema's bandjes kloppen meestal wel. Geduld is een schone zaak.

En voor de andere persoon die commentaar heeft. Dat is gezanik van 2 jaar of langer geleden. Ik heb minder downtijd hier dan de adsl van kpn op kantoor.

[ Voor 17% gewijzigd door Bas! op 08-11-2003 12:10 ]

Verwijderd

Bas! schreef op 08 november 2003 @ 12:09:
[...]

*Zucht*
Casema's bandjes kloppen meestal wel. Geduld is een schone zaak.

En voor de andere persoon die commentaar heeft. Dat is gezanik van 2 jaar of langer geleden. Ik heb minder downtijd hier dan de adsl van kpn op kantoor.
Ohja? moet je toch eens hier aan de rest van de omgeving vertellen aan de mensen die nog steeds Casema hebben, die hebben er nog steeds last van :Z

Ik heb pas 3 maanden adsl, daarvoor had ik er ook nog last van met premium.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 12:14 ]

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 12:12:
[...]

Ohja? moet je toch eens hier aan de rest van de omgeving vertellen aan de mensen die nog steeds Casema hebben, die hebben er nog steeds last van :Z
Heb jij het dan ook over Utrecht?

[ Voor 18% gewijzigd door fkr123 op 08-11-2003 12:24 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 20:26

Korakal

Up up up!

Uit de policy van I&T:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Gewoon geduld hebben en anders nogmaals contact opnemen met casema. Wij kunnen de kabel niet voor je fixen :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.