Toon posts:

[Orange] Share Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers...

Ik heb een vraagje. Sinds een paar maanden heb ik Orange Share, wat eigenlijk altijd wel lekker werkte. Eerst op een P800, T610 en P900. Maar nu ik de P900 heb ben ik weer wat meer bezig met WAP (TV-gids enz) en wat mij opvalt het werkt gewoon niet meer goed.

Als ik bijvoorbeeld via wap naar wap.orange.nl/colour ga werkt het prima.
Als ik naar wap.sonyericsson.com ga blijft hij laden en houd hij er mee op.

Het rare is, dat al mijn toestellen zo reageren. Ik heb mijn E700 verkocht dus kan ik het niet meer testen.

Mijn vraag aan jullie is, kunnen jullie eens surfven naar wap.sonyericsson.com en het liefste ook mense met een een P800 of P900 of T610 :)

Alvast Bedankt...

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Als ik een P900 had zou ik het voor je testen |:( ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04
Me nokia 3510i komt gewoon op die site :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Ik had exact het zelfde probleem op mijn p800.

Ik heb denk ik wel een uur met de helpdesk aan lijn gehangen om het probleem op te lossen.

Vanochtend werkte allees weer naar behoren. Zonder dat er een probleem was gecontateerd of een oplossing was gegeven. Echt heel erg raar.

Het gebeurde bij mij op dinsdag/woensdag nacht , nadat ik een te groote mms via het mms apn van orange had verstuurd. Vervolgens kon ik geen bestanden binnenhalen die groter zijn dan 5 kb. Misschien toeval?

Onder de 5 kb doet alles het goed, maar erboven ging het fout..

Tot vanochtend dus..

Als je het probleem blijst houden dan is het Misschien handig om ook de helpdesk te bellen en te zeggen dat mensen met een p800 het ook hebben. Misschien gaat er dan een belletje rinkelen en bedenken ze zich dat het aan hun instellingen ligt ipv aan onze sonyericsson p8/900.

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijf het probleem hebben, met gewoon internet lukt het me wel??? Zijn er nog meer mensen met Share en SE welke niet willen werken?

Verwijderd

Ik kan met mijn t610 zonder problemen op de wap.sonyericsson.com site komen met share

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hier SE P800 icm Share en geen problemen, kom er gewoon op!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 13:11:
Ik blijf het probleem hebben, met gewoon internet lukt het me wel??? Zijn er nog meer mensen met Share en SE welke niet willen werken?
Heb je de helpdesk al gebeld? Misschien hebben ze nu wel een oplossing. En moeten ze iets resetten ofzo.

Ik gevraagd of ze mms uit wilde zetten en ik heb gevraagd of ze share wilden resetten. Dit bleek ook niet direct de oplossing te zijn.

Is het bij jou nooit gelukt om op wap-internet te komen met de p900 icm share? Als de p900 niet meer werkt om gratis te internetten ,dan twijfel ik over de aanschaf van de p900
Pagina: 1