Toon posts:

Geforce 2 mx geen sideband addressing?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu keek ik bij powerstrip bij de diagnostics en nu vroeg ik mij af of een Geforce 2 mx (gainward golden sample) nu wel of geen sideband addressing onder steund.

alvast bedankt

Verwijderd

wat is sidebanding??

:z

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is namelijk dat ik met mijn Tnt 2 ultra dit wel kon inschakelen en dit zorgde zeker voor een ruime frame rate verhoging :P

Nu weet ik alleen niet of de Geforce 2 mx dit ondersteunt of niet want bij powerstrip kan ik deze niet aan vinken.. :(

Nu is nogmaals mijn vraag kan de geforce 2 mx
geen sideband adressing ondersteunen?

Oh en yves, Als je niks nuttig hebt te zeggen zeg dan gewoon niks ik wil graag van mij probleem afgeholpen worden en ik help ook wel eens mensen met problemen nu heb ik eens een vraag in 2 jaar en dan krijg je zo'n antwoord.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
niemand?
Kom zeg er zijn toch wel mensen die mij dit kunnen vertellen?

Er zijn toch wel mensen met een geforce 2 mx en met powerstrip die even kunnen kijken of ze bij de diagnostics hun sidebanding kunnen inschakelen?

Alvast bedankt

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Bij mij is het grijs, dus niet aan te vinken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Dan wordt het niet ondersteund.

Bedankt!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Waar kan je eigenlijk de nieuwste versie van Powerstrip downen????

Uncomfortable silence can be so loud...

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Bij sommige Gforce kaarten moet je een aparte bios flashen om je SBA te kunnen enablen, dit heb ik moeten doen om bij mijn Asus 6600 pure en mijn Elsa Gladic GTS2 de SBA te kunnen enablen

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Ik kan wel SBA aanzetten met GTU (geforce tweak utilities). Ik heb een Asus V7100 Geforce2 MX.

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wat doet sideband addressing precies?

Prepare for unforeseen consequences

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Je kan het zien met Sisoft Sandra (mainboard information) of het ingeschakelt en/of ondersteund wordt. Naar mijn weten wordt het door elke (Nividia) kaart ondersteund en standaard ook ingeschakelt.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

Pagina: 1