Wat is er mis met die 7700?
En je kunt hier wel even kijken voor een andere kaart (staan nu op prijs geordend, anders mag ook
).
En je kunt hier wel even kijken voor een andere kaart (staan nu op prijs geordend, anders mag ook
GEFORCE II (GTS)
voor autocad is er niets beters (althans niet betaalbaar) en gamen wil ook wel lukken dunkt me !!
voor autocad is er niets beters (althans niet betaalbaar) en gamen wil ook wel lukken dunkt me !!
As finishing touch god created the Dutch
Je zou misschien ook voor hetzelfde geld een GeForce 256 DDR (die is niet veel langzamer) en een PCI videokaartje erbij kunnen kopen.
Iets bijbetalen en vervolgens voor een prikkie een extra monitor op de kop tikken waar je je menubalken in kunt knikkeren tijdens het tekenen. Geloof me, dual monitor is in zulke programma's_echt_heel_erg_leeeuuukkkkkkk
Ondergetekende heeft het thuis ook bijna zo ver.
Ik kan voor een fl50,- wel een 14" monitor voor je regelen in Delft, mocht je belangstelling hebben. Mijn mail staat in mijn profiel
Iets bijbetalen en vervolgens voor een prikkie een extra monitor op de kop tikken waar je je menubalken in kunt knikkeren tijdens het tekenen. Geloof me, dual monitor is in zulke programma's_echt_heel_erg_leeeuuukkkkkkk
Ondergetekende heeft het thuis ook bijna zo ver.
Ik kan voor een fl50,- wel een 14" monitor voor je regelen in Delft, mocht je belangstelling hebben. Mijn mail staat in mijn profiel
ieeeepppppp :P
Radeon DDR
Als je wil autocatten dan wil je hoge resoluties scherp hebben neem ik aan
geforce is niet zo scherp in hoge resoluties!!!
Als je wil autocatten dan wil je hoge resoluties scherp hebben neem ik aan
geforce is niet zo scherp in hoge resoluties!!!
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
bedankt allemaal,
ik heb een 17 inch beeldscherm, is het beeld dan wel scherp???? bij een resolutie van 1024x768 ofzo is dat toch???
een tweede beeldscherm (14 inch) heb ik wel dus....
maar de geforce 256 DDR is dat een extra video kaart (zoals de voodoo 2 ed) of hoe bedoel je dat extra pci videokaartje. omdat ik een agp (4x) slot heb, heb ik liever een agp. wil je dat eens nader toelichten???
ik heb een 17 inch beeldscherm, is het beeld dan wel scherp???? bij een resolutie van 1024x768 ofzo is dat toch???
een tweede beeldscherm (14 inch) heb ik wel dus....
maar de geforce 256 DDR is dat een extra video kaart (zoals de voodoo 2 ed) of hoe bedoel je dat extra pci videokaartje. omdat ik een agp (4x) slot heb, heb ik liever een agp. wil je dat eens nader toelichten???
Verwijderd
geforce 256 DDR is geen add on zoals voodoo II maar als ik jou was zou ik gewoon een Radeon nemen en nog een ander easy pci kaartje er bij.
Helemaal als je op 17" wilt CAD tekenen is die extra monitor echt aan te raden.
Op 1024x768 geeft een GF ook wel leuk beeld hoor. Pas boven de 1280x1024 begint het_iets_minder te worden (op mijn V6800 dan)
Ik draai 1600x1200 (op een 21") en das best goed te doen.
Maar een radeon doet het op die res vast ook heel aardig, weet alleen niet uit me hoofd hoe duur die zijn.
Op 1024x768 geeft een GF ook wel leuk beeld hoor. Pas boven de 1280x1024 begint het_iets_minder te worden (op mijn V6800 dan)
Ik draai 1600x1200 (op een 21") en das best goed te doen.
Maar een radeon doet het op die res vast ook heel aardig, weet alleen niet uit me hoofd hoe duur die zijn.
ieeeepppppp :P
ati radeon werkt bij mij perfect ook met autocad
ok ik heb hem,
dus ik moet een Radeon (+ViVo, Retail) van fl 1140,- kopen + een extra videokaartje???
die kaart Radeon is ook een 3d kaart neem ik aan voor de spellen en de 3D studio.
bedankt alvast :-)
dus ik moet een Radeon (+ViVo, Retail) van fl 1140,- kopen + een extra videokaartje???
die kaart Radeon is ook een 3d kaart neem ik aan voor de spellen en de 3D studio.
bedankt alvast :-)
Verwijderd
Voor Autocad zou ik de Matrox G450 nemen, maar voor spelletjes is deze kaart natuurlijk minder geschikt.
Voordeel is natuurlijk wel dat deze kaart twee monitoren aan kan sturen.
Voordeel is natuurlijk wel dat deze kaart twee monitoren aan kan sturen.
Pagina: 1