Abit KT7-Raid usb memory stick

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:20

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik heb een 256MB memory stick. En hij verrekt het om te werken op mijn Abit KT7-Raid moederbord. In m'n apparaatbeheer zeurt hij dat hij geen drivers heeft voor de usb device.

M'n muis op de usb port werkt wel gewoon goed.

Ik kan niet geloven dat je voor zo'n memory stick drivrs moet installeren. Als ik de memory stick in een andere pc prop pakt die hem wel gelijk.

Ik heb de nieuwste via drivers geinstalleerd en andere usb apparaten werken wel. En de memory stick zelf is zeker weten niet kapot.

Ik gebruik zelf windows 2000 Pro.

Weet iemand een oplossing want dit is mijn eigen pc en daarvoor wil ik hem het meest gebruiken. Is toch zonde als je nix aan je verjaardags kadootje hebt.

USB 1.10 Filter Patch helpt ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door me1299 op 08-11-2003 01:16 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:20

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Andere USB port deed wonderen :/

Als ik reboot begint hij gelijk weer te zeuren dat hij geen drivers heeft. Als hem er daarna weer in en uit trek doet hij het weer :?

[ Voor 69% gewijzigd door me1299 op 08-11-2003 01:31 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

kimjansen

Nu ff niks...

Ik heb hetzelfde mobo, maar heb nog nooit van die gekke problemen gehad. Wel heb ik zoiets af en toe met m'n Asus P2B, maar dat wil per nieuwe installatie van XP verschillen. Zo heb ik er de ene keer nooit last van en als ik XP eropnieuw opzet ineens weer wel.

Speed kills, but beauty lives forever...