Ik heb zelf een PC in elkaar gezet, wat ik heel veel vaker heb gedaan. Maar heb nu toch wel een heel raar probleem.
Als ik de PC aandoen hoor ik de goedkeur piep en kom ik vanzelf in het bios terecht
waarna de PC na 2 seconden vanzelf gewoon uitgaat.
Het groene lampje op het moederbord blijft wel gewoon branden.
als ik hem dan weer van de voorkant aan probeer te drukken gaat die niet aan.
Nadat ik hem bij de voeding uit heb gedaan, kan ik hem weer aandoen.
Dan valt hij elke keer weer uit. elke keer dat ik het herhaal is het tijdstip ook steeds anders wanneer die uitvalt. Soms haal ik het bios scherm soms valt die na 2 seconden alweer uit.
Als ik het geheugen eruit haal gebeurt precies hetzelfde hij gaat dan piepen dat die geen geheugen heeft. en dan valt die na een bepaalde tijd uit. Ook zonder geheugen verschilt deze tijd elke keer weer. heb alle stekkers van harde schijven en diskette nog niet aangesloten dus daar kan het niet aanliggen.
Wie helpt mij, wat is hier het probleem?????????
mijn configuratie is:
moederbord: Asus MB A7V8X-X KT400 AMD Athlon
CPU:AMD Athlon XP 2600+ 333MHz
geheugen: DDRAM 512Mb PC3200 400MHz
vga kaart: Asus V9520 Magic T FX5200 128Mb AGP
Als ik de PC aandoen hoor ik de goedkeur piep en kom ik vanzelf in het bios terecht
waarna de PC na 2 seconden vanzelf gewoon uitgaat.
Het groene lampje op het moederbord blijft wel gewoon branden.
als ik hem dan weer van de voorkant aan probeer te drukken gaat die niet aan.
Nadat ik hem bij de voeding uit heb gedaan, kan ik hem weer aandoen.
Dan valt hij elke keer weer uit. elke keer dat ik het herhaal is het tijdstip ook steeds anders wanneer die uitvalt. Soms haal ik het bios scherm soms valt die na 2 seconden alweer uit.
Als ik het geheugen eruit haal gebeurt precies hetzelfde hij gaat dan piepen dat die geen geheugen heeft. en dan valt die na een bepaalde tijd uit. Ook zonder geheugen verschilt deze tijd elke keer weer. heb alle stekkers van harde schijven en diskette nog niet aangesloten dus daar kan het niet aanliggen.
Wie helpt mij, wat is hier het probleem?????????
mijn configuratie is:
moederbord: Asus MB A7V8X-X KT400 AMD Athlon
CPU:AMD Athlon XP 2600+ 333MHz
geheugen: DDRAM 512Mb PC3200 400MHz
vga kaart: Asus V9520 Magic T FX5200 128Mb AGP