Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hmm, dat ziet er wel strak uitAcid_Burn schreef op 08 november 2003 @ 00:29:
http://www.siliconfilm.com/
Ik heb alleen hier van gehoord. Maar of het ook werkt weet ik niet.
Helaas/ gelukkig * staan de prijzen er niet bij
* Doorstrepen wat niet van toepassing is
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Dit verhaal is intussen al zo oud als de weg naar Rome. Zoek de archieven van de nl.foto nieuwsgroep er maar es op na. Er waren 2 jaar terug na een ontwikkeling van een paar jaar ineens prototypes op de Kina van wat ik gehoord heb, maar de kwaliteit was enorm achterhaald (ik dacht iets van 1.3 mp). Deze zijn ook nooit te koop aangeboden, en pasten maar in een specifiek body.
Dus geen echt broodje aap, maar ook geen waardige vervanger voor "normale" film, of een gewone digi-compact
Dus geen echt broodje aap, maar ook geen waardige vervanger voor "normale" film, of een gewone digi-compact
Er komt wel degelijk een digitale achterwand voor Leica's, zoals te lezen valt in dat artikel op T.net. De chip is 11mpx en wordt gemaakt door kodak, de software komt van een redelijk onbekend scandinavisch bedrijf.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 11:03:
Dit verhaal is intussen al zo oud als de weg naar Rome. Zoek de archieven van de nl.foto nieuwsgroep er maar es op na. Er waren 2 jaar terug na een ontwikkeling van een paar jaar ineens prototypes op de Kina van wat ik gehoord heb, maar de kwaliteit was enorm achterhaald (ik dacht iets van 1.3 mp). Deze zijn ook nooit te koop aangeboden, en pasten maar in een specifiek body.
Hij moet begin zomer 2004 uitkomen en gaat jammer genoeg heel veel geld kosten. (reken maar op €4000).
Mijn collega gaat hem kopen, en heeft er al veel informatie over, vandaar.
Ik heb gehoord dat in December de eerste samples van de band zullen rollen
[ Voor 5% gewijzigd door WoutF op 08-11-2003 12:26 ]
Hmm ja voor $4000 heb ik liever een Nikon D1X
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Daarom wil ik ook een Nikon en geen Canon
Verwijderd
Jeps, maar mijn reactie was vooral gericht op de Silicon Film / E-Film. Deze verhalen zwerven al heel lang rond, en der is eigenlijk nog nooit een "werkend" product van gesignaleerd/verkocht.Wout schreef op 08 november 2003 @ 12:24:
[...]
Er komt wel degelijk een digitale achterwand voor Leica's, zoals te lezen valt in dat artikel op T.net. De chip is 11mpx en wordt gemaakt door kodak, de software komt van een redelijk onbekend scandinavisch bedrijf.
...
D2H
Canon EOS 80D En wat glaswerk
waarom D2H eigenlijk?
D1X heeft zowieso meer MP.
ja ja.. MP is niet zaligmakend, maar aangezien het hier om dezelfde fabrikant gaat.
D1X heeft zowieso meer MP.
ja ja.. MP is niet zaligmakend, maar aangezien het hier om dezelfde fabrikant gaat.
Pagina: 1