Toon posts:

storing van geluid van tv kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Win tv pci fm kaart en gebruik de nieuwste Hauppauge drivers. Als ik nu met de Suitemanager van winTV2000 naar kanalen zoek kan dat op verschillende manieren en mijn probleem treed alleen op als op alle kanalen scan.

Ik krijg dan alle zenders maar er zit dan een hele grote storing in waardoor het geluid van de zender niet te horen is. Als ik op channels by country zoek dan krijg ik niet alle kanalen maar wel met goed geluid.

Het vervelende is dus dat ik niet alle kanalen kan ontvangen met mijn tvkaart. Ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt. Mijn computer draait verder onder win2000 en een asus moederbord met Athlon processor.

ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.

Verwijderd

Van Hauppauge gebruik ik alleen nog de drivers voor de remote control. De rest vind ik iets te buggy.

Probeer eens Dscaler 4.1.8. Werkt veel fijner dan de orginele software.
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=7420

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 23:03:
Ik heb een Win tv pci fm kaart en gebruik de nieuwste Hauppauge drivers. Als ik nu met de Suitemanager van winTV2000 naar kanalen zoek kan dat op verschillende manieren en mijn probleem treed alleen op als op alle kanalen scan.

Ik krijg dan alle zenders maar er zit dan een hele grote storing in waardoor het geluid van de zender niet te horen is. Als ik op channels by country zoek dan krijg ik niet alle kanalen maar wel met goed geluid.
Zoals ook al op het Hauppauge Forum werd gemeld : Gewoon zenders even handmatig invullen. Frequentie lijst kun je vinden op de website van je kabelboer. Instellen is zo gedaan, 5 minuten werk.

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik ook al op de Hauppauge site heb gezet maakt dat geen donder uit. Ik hou die storing op elke frequentie die ik instel. Maakt helemaal niks uit dus. Dat is het vreemde eraan...

Verwijderd

IS het beeld wel helemaal goed ? (helemaal geen sneeuw)

Zoja dan zal ik terug gaan met die kaart, dan is verschijnlijk de tuner die op de kaart zit defect waardoor die het geluid verschijnlijk van af een andere frequantie probeet te ontvangen.

Verwijderd

Topicstarter
het beeld is wel goed, maar ik denk toch dat de kaart niet kapot is want als ik niet op frequentie zoek maar op antenna dan krijg ik wel zenders met geluid. Op deze manier heb ik ze alleen niet allemaal... Veronica kan ik o.a. niet vinden met mijn tv kaart...
Pagina: 1