Helaas is er waarschijnlijk iets mis met hun zite, aangezien er geen producten op staan. Maar ik wil je adviseren om eens contact met hun op te nemen.
Geloof me maar....
[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 07-11-2003 22:54 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik ben morgen in Zeist, dan zal ik daar eens kijken. Kun jij als het niet lukt niet contact met ze opnemen en ze overhalen ze aan mij te gevenMikeyMan schreef op 07 november 2003 @ 22:56:
al telefoonwinkels geprobeerd? de lokala Halfords misschien? (werk ik zelf, en we flikkeren die dingen altijd weg... Ook al zijn ze vreselijk duur die krengen, voor een kissie bier kun je iig in zoetermeer een hoop klaar krijgen)
Ik heb ook een berg met dummy`s
-
hierdwaziodo schreef op 07 november 2003 @ 23:00:
Ahaaa eindelijk iemand die ook mijn vraag vraagt!Denken jullie dat het mogelijk is om ze te kopen (2e hands)voor een klein bedrag?
Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical
of bedoel je die niet ?
Modbreak:
De HK is een paar deuren verderop... als je niks te melden hebt, reageer dan niet ajb.
[ Voor 30% gewijzigd door Korakal op 07-11-2003 23:40 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Handig....Korakal schreef op 07 november 2003 @ 23:18:
http://www.mccnederland.nl/Main.asp
Daar kwamen onze dummies altijd vandaan
Je heb alleen maar een wachtwoord nodig om binnen te komen....
MCC zal ze waarschijnlijk ook bij 3PM Limited.com vandaan halen.
-
Als je even doorklikt dan kun je alsnog hun contactgegevens achterhalen... dus wel handigGinz schreef op 07 november 2003 @ 23:55:
[...]
Handig....
Je heb alleen maar een wachtwoord nodig om binnen te komen....
Verwijderd
Spreek je uit ervaring?Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 10:42:
Mediamarkt, daar staan vaak dozen vol met de oude dummies die niet meer opgehangen worden op de stellingen. Ze doen er niks mee, behalve weggooien en aan kleine neefjes geven voor hun verjaardag..........
lol
ik krijg die krengen altijd gratis opgestuurd
als je die dingen wilt hebben neem je gewoon ff contact op met een distribiteur in nederland...
mcc
europeantelecom
mobicall
rhodelta
kies maar wat uit en goodluck. Overigens voor een slagroomtaart valt er bij mij wel wta te regelen!
[ Voor 10% gewijzigd door Falskdansker op 09-11-2003 14:24 ]
In welke werk je?Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 11:28:
Ja, ik werk er
Maak maar een lijstje, stuur `m naar m`n meel, dan stuur ik de dummy`s die ik kwijt wil wel naar jou toe.
-