Ik heb mij sinds kort aangesloten bij het wirelessleiden netwerk.
Zei bieden internet toegang via een proxyserver (port 80 & 443)
De situatie is nu als volgt.
De computer beneden maakt verbinding met internet via een adsl usb modem
Deze computer is verbonden via een netwerkkaart naar mijn computer, die boven staat.
In mijn computer boven zit een netwerkkaart (die verbonden is met de comp beneden)
En een wirelesskaart voor het wirelessleiden netwerk
Wat kan ik wel:
Ik kan prima internetten via de computer beneden,op mijn computer (boven) als ik de wirellesverbinding uitschakel.
Ook kan ik prima de wirelessverbinding gebruiken op mijn computer (boven) als ik de netwerk verbinding naar de computer beneden uitschakel.
Wat wil ik:
Ik wil dus de verbinding van de proxyserver (van wirelessleiden), beneden en boven kunnen gebruiken.
Ik wil de adsl verbinding ook boven en beneden gebruiken.
Mijn vraag:
Hoe moet ik nu de netwerkkaarten instellen???
Ik ben helemaal de weg kwijt, wie helpt.....
Zei bieden internet toegang via een proxyserver (port 80 & 443)
De situatie is nu als volgt.
De computer beneden maakt verbinding met internet via een adsl usb modem
Deze computer is verbonden via een netwerkkaart naar mijn computer, die boven staat.
In mijn computer boven zit een netwerkkaart (die verbonden is met de comp beneden)
En een wirelesskaart voor het wirelessleiden netwerk
Wat kan ik wel:
Ik kan prima internetten via de computer beneden,op mijn computer (boven) als ik de wirellesverbinding uitschakel.
Ook kan ik prima de wirelessverbinding gebruiken op mijn computer (boven) als ik de netwerk verbinding naar de computer beneden uitschakel.
Wat wil ik:
Ik wil dus de verbinding van de proxyserver (van wirelessleiden), beneden en boven kunnen gebruiken.
Ik wil de adsl verbinding ook boven en beneden gebruiken.
Mijn vraag:
Hoe moet ik nu de netwerkkaarten instellen???
Ik ben helemaal de weg kwijt, wie helpt.....