Toon posts:

Norton 2004 & e-mail scan pop up

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste dagen krijg ik wel meer dan 50 e-mail berichten per dag binnen, waaraan een virus gekoppeld zit. Gelukkig doet Norton zijn werk goed, maar word gek van die pop-up!

Iedere keer dat hij een virus vind, moet ik in de pop up op ok drukken, voor hij verder gaat met het binnen halen van de mail. Word daar echt helemaal gestoord van en vraag mij af of het mogelijk is de pop up uit te schakelen, zonder dat Norton stopt met scannen.

Heb me rot gezocht in de software en hier op het forum, maar kan niets vinden...

Iemand een tip?

Verwijderd

Rot gezocht?
Het kostte me meer tijd om de vmware aan te zetten dan de setting te vinden.

Options, E-mail scan.
-how to respond when virus is found
-repair than silently quarantine/delete if unsuccessful

Dat zou het moeten doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... zo duidelijk staat dat niet in de Nederlandse versie... :)

Verwijderd

als ge hotmail gebruikt,kunde die mails toch blokkeren via de server.Ik bedoel voor dat hij binnnen komt.
ALs je hotmail niet gebruikt,zijn er programma's voor,zoals mailwasher (pro).Ik gebruik dit ook en werkt voortreffelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is inmiddels al opgelost...

En euh ik gebruik geen hotmail! :)

Topic mag gesloten worden hoor!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Topic mag gesloten worden hoor!
Sluiten doen we idd. als een vraag heel goed zelf kon worden opgelost, anders zakt het wel weg als niemand meer reageert.

Maar hoe heb je het nu opgelost? <-- altijd leuk voor de mensen die de search goed gebruiken en je vraag tegenkomen. Zoals Schouw al aangeeft is het heel erg goed te vinden (maar dat is blijkbaar anders in de NL versie? ) maar toch wel handig om te weten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1