Toon posts:

webcam lag bij msn 6.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus de volgende problemen.

probleem 1: als ik een webcam gesprek wil starten lagt msn al heel erg totdat diegen op accepteren heeft geklikt.

probleem 2: als het webcam gesprek eenmaal gestart is loopt de camera verschrikkelijk achter. dus als ik zwaai ofzo zie je dat pas 20 seconden later.

het betreft hier een Trust Func@m/Spyc@m 100 & programma MSN 6.1

geprobeerd:
msn opnieuw installeren.
rommelen in de settings van zowel msn als de drivers van de cam.
drivers opnieuw installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 21:50 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Had je dit ook al met een vroegere versie van MSN?

Verwijderd

Topicstarter
SH007 schreef op 07 november 2003 @ 21:51:
Had je dit ook al met een vroegere versie van MSN?
jup

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

probeer het eens met een Logitech webcam die dingen schijnen 100% compatible met msn te zijn

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 07 november 2003 @ 21:53:
probeer het eens met een Logitech webcam die dingen schijnen 100% compatible met msn te zijn
laat ik die nou niet bijdehand hebben en ik heb eigenlijk ook geen zin om een nieuwe webcam te kopen voor alleen wat ouwehoeren over msn

Verwijderd

>>> probeer het eens met een Logitech webcam die dingen schijnen 100% compatible met msn te zijn

Ja, ze werken wel... maar ik krijg standaard met mijn Logitech webcam een gespiegeld beeld! |:( Snap er zak van... dat probleem ontstaat overigens alleen in MSN! Niet in Yahoo of wat voor 'n programma dan ook.

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 09:58
Gespiegeld beeld had ik ook met mijn phillips toucam pro... Gelukkig kon ik in de instellingen van deze webcam aanzetten dat deze het gespiegeld moest weergeven. En toen was het ineens normaal!?!

Ik gebruik de cam gelukkig niet in andere software, dus heb er nu verder geen last van.

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 22:16:
>>> probeer het eens met een Logitech webcam die dingen schijnen 100% compatible met msn te zijn

Ja, ze werken wel... maar ik krijg standaard met mijn Logitech webcam een gespiegeld beeld! |:( Snap er zak van... dat probleem ontstaat overigens alleen in MSN! Niet in Yahoo of wat voor 'n programma dan ook.
instellingen van webcam -> geavanceerd -> horizontaal spiegel aanvinken en klaar

voor het probleem van de TS is denk ik niet zoveel aan te doen , kan zijn dat je ook niet genoeg upload speed hebt op dat moment of de driver slecht geinstalt

Verwijderd

Lucky you dan...

Ik gebruik de cam voor m'n homepage en vooral in Yahoo!. Als ik hem in MSN wil gebruiken moet ik eerst de instellingen weer aanpassen. |:( Zeer irritant 8)7

Verwijderd

Oooh ja! :) Sorry....

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 22:25 ]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:10

timovd

Voorsprong door techniek

mutsje schreef op 07 november 2003 @ 21:53:
onzin.. hoe kan dat nou.. als je eenmaal je cam hebt geinstalleerd werkt t gewoon.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

ik heb een logitech webcam maar die doet het nu ook zeer traag met msn 6. voorgaande versie van msn deed het wel prima (inet verbinding @home).

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Ik heb een hele goedkope Smartcam van Swish ofzoiets, draait als een trein, alleen beeld ook gespiegeld? Alleen als ik iets aan het downloaden ben lagt ie ook... Dus ligt denk ik aan je internet verbinding..
Pagina: 1