Toon posts:

[php] combineren van forum en image gallery

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is als volgt. Ik heb een website met daarop een forum (unknown forums) en een coppermine image gallery. Nu kun je je aanmelden op het forum en dan een profiel aanmaken, enz enz. Dit kan ook bij de image gallery. Maar ze maken allebei gebruik van dezelfde database maar niet van dezelfde gegevens, dus iemand met een profiel bij het forum kan hiermee niet inloggen bij de image gallery.
Dit zou voor mij perfect zijn en natuurlijk voor de bezoekers van mijn website. Ik heb geprobeerd wat op google te vinden, maar kom er niet echt uit. De search hier helpt me ook niet verder. Het lijkt me vrij ingewikkeld, maar misschien hebben jullie toch een oplossing voor me.

Alvast bedankt!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Lijkt me dat je 1 van de twee scripts moet aanpassen zodat deze de database tabel van de andere gebruikt, opzich niet zo heel moeilijk als je een beetje thuis bent in PHP.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:22
Stap 1: Leer PHP
Stap 2: verbouw je forum cq image gallary source code

Dat is de manier als je zelf wilt gaan doen. Hier is alvast een start om met PHP te beginnen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Daar is geen 'oplossing' voor. Dat zul je zelf moeten verbouwen. Leer dus PHP/SQL en ga aan de slag ;)

Ben je nu bezig en je loopt tegen problemen aan die je ook in de search niet terug kan vinden, post je PHP/SQL vragen dan iig in het juiste forum: Programming & Webscripting.

Dit topic is gesloten.