Ben nu best benieuwd of een betaalde bezoekers teller nou zo veel beter is dan ee gratis.. ik ben zefl van mening van niet. Maar goed.. wat vinden jullie of heeft er iemand ervaring op dit gebied, en kunnen jullie me er eentje aanraden.
Hangt er toch gewoon vanaf wat JIJ wil? Heb jij functies nodig die niet in gratis tellers zitten, betaal er dan voor of schrijf zelf een teller.
Wat wil je hiermee bereiken?
Wat wil je hiermee bereiken?
Skat! Skat! Skat!
Ik heb een website die ik misschien aan een bedrijf wil verkopen, en waar ik op wil adverteren... dus ik wil accurate hoeveelheden hebben, zodat ik daarmee naar een bedrijf kan stappen.... Dat wil ik bereiken.
Volgens mij zijn gratis tellers even nauwkeuring als betaalde, het verschil is alleen dat een gratis teller minder info geeft en vaak een banner / image op de site vereist.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik wil niet spammen ofsjo, maar op mijn site, www.newskin.nl, heb ik 2 counters. Eentje is van netstat en is gratis (linker icoont), de andere heeft mijn provider op de server geinstalleerd en kost geld (rechter icoon). De rechter counter is veel uitgebreider en laat veel meer info zien (hits op bestanden, ip's, referers, etc.), maar kost dus geld. Je moet dus voor jezelf nagaan of je (of misschien je provider) het er voor over hebt...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
The Webalizer is a fast, free web server log file analysis program. It produces highly detailed, easily configurable usage reports in HTML format, for viewing with a standard web browser.Hankey schreef op 07 november 2003 @ 22:45:
Ik wil niet spammen ofsjo, maar op mijn site, www.newskin.nl, heb ik 2 counters. Eentje is van netstat en is gratis (linker icoont), de andere heeft mijn provider op de server geinstalleerd en kost geld (rechter icoon). De rechter counter is veel uitgebreider en laat veel meer info zien (hits op bestanden, ip's, referers, etc.), maar kost dus geld. Je moet dus voor jezelf nagaan of je (of misschien je provider) het er voor over hebt...
Waarom betaal je voor webalizer? Tis gratis.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
yep klopt, heb mijn hosting bedrijf een mailtje gestuurd en die hebben webalizer er gratis voor me achtergezet... thx
D'oh! Ik dacht dus dat ie geld koste (ik betaal er btw niet voor, hij staat standaard op de server van de provider)...Grijze Vos schreef op 07 november 2003 @ 22:58:
[...]
The Webalizer is a fast, free web server log file analysis program. It produces highly detailed, easily configurable usage reports in HTML format, for viewing with a standard web browser.
Waarom betaal je voor webalizer? Tis gratis.
Ignore my post dan maar: gratis counters leveren alles wat je nodig hebt
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
En als je een echt stoere counter wilt, kijk eens naar http://awstats.sourceforge.net/ . (stats demo)
Kan zelfs samen werken met javascript zodat je ook clienside data opslaat.. (En dan schrik je je rot dat zo'n 30% van je bezoekers nog 800 x 600 resolutie hebben
) Het is een log analizer, dus de stats komen uit je logfiles.. Voor dit programma zul je waarschijnlijk je serverboer dan ook lief moeten aan kijken 
Voor ik deze "counter" had was ik altijd toch erg gecharmeerd van nedstat, omdat daar met name referers en searchengine traffic duidelijker is dan in webalizer.
Kan zelfs samen werken met javascript zodat je ook clienside data opslaat.. (En dan schrik je je rot dat zo'n 30% van je bezoekers nog 800 x 600 resolutie hebben
Voor ik deze "counter" had was ik altijd toch erg gecharmeerd van nedstat, omdat daar met name referers en searchengine traffic duidelijker is dan in webalizer.
[ Voor 41% gewijzigd door Norjee op 08-11-2003 00:39 ]
Ik wil best een topic over webcounters, maar dan meer in de vorm van een vergelijking met gedegen vooronderzoek enzo - in deze vorm heeft bijna niemand iets aan dit topic...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()