Ik wil mijn modpuntjes terug.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
;(

Dat modpunten verlopen vind ik prima, maar laat dan bij het modereren eerst de oudste punten opgaan ipv de nieuwste.

Vorige week dinsdag iets van 40 modpunten binnengekregen. Gisteren iets van 35 punten opgemaakt, maar vannacht zijn er nog iets van 40 punten verlopen.

Bij een dynamisch evenwicht van modpunten moet je evenveel binnenkrijgen als uitgeven, maar nu krijg je dus na een week meestal een leeg modpuntenmandje (en er valt genoeg te doen :().

Kan een lief adje :) hier een keer naar kijken, ik vind het zo'n zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Ik had vanochtend ook een leuke.

(was toevallig verleden week redelijk actief)

Gisterenavond +/- 100 punten in de broekzak

vanochtend 15, da's ff slikke.

Dus ook namens <font color="#df040f">* Jaymz</font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Laatst online: 06-01 00:49
Paar vartjes wijzigen femme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 08:56
Hey ik wis niet eens dat die punten weg gingen... ik dacht al eens de ene dag heb ik er 20 de volgende dag weer 3!!

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

Moderator forum????

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Het moderator forum is er om je ei kwijt te kunnen over de gepleegde (veelal onterechte worden besproken) moderaties op www.tweakers.net (als je die site nog niet kende. ;) )

De beheerders van deze site (GoT), zijn (over het algemeen dacht ik) ook de adjes van T.net.

Wil je dus een voorstel tot wijziging doen, ben je op dit forum aangewezen (LA). (of er dan een vervolg aan zit, Tja dat is in God's handen, of beter gezegd Femme cq. handlangers)

[edit, teipen bleifd een fak; Nederlants ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Zijn nu een week later. Ik HAD dus weer wat puntjes verzameld en deze zijn dus weer op dezelfde manier verloren gegaan.

Lieve ADjes, Help nu 's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik kan er niks aan doen, alleen Femme kan iets in die scripts veranderen. Dus het wachten is toch echt op Femme...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik dacht dat ik Femme op het interview bij de Internetman/vrouw verkiezing van het jaar hoorde zeggen dat T.net zonder hem zou kunnen, of heb ik spoken gezien/gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Ik heb het idee dat Femme mij totaal negeert.

Goed, ik geef zo toe dat ik een eikel, klootzak en zwamneus ben, maar ik zou het toch wel op prijs stellen als er binnen redelijke tijd een redelijk antwoord verschijnt op een redelijke vraag.

Dit Forum is trouwens toch bedoelt om Bugs etc aan te geven?

Of ben ik nu een roepende lul in de woestijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan toeval dat die 35 die ik gisteren nog in de knip had ook wegzijn?

IMHO zou je gewoon als "actief" moderator een vast aantal punten per week moeten hebben, wil je eens een keer helpen, mag het niet.

Aan de andere kant wel zo rustig, ik mag niet modden, dus hoef ik me er ook niet druk over te maken...

/me wacht samen met ecteinascidin op antwoord (ik kan die naam al bijna blind tiepen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Er was eens: een Femme. Femme heerste over het land der tweakers. Op een dag was er een groot feest; op die dag werd Femme uitgeroepen tot Internetkoningin (vind vrouwen nu eenmaal leuker vertellen :)). Er werden mensen van heinde en verre uitgenodigd. Iedereen kwam en vierde uitbundig de kroning van de nieuwe godin (nogmaals dus...:)). Alleen was men 1 iemand vergeten te uitnodigen. Deze ene iemand werd daardoor heel kwaad en besloot in zijn jaloerzie Femme te pesten. Hij nam voor de verandering zijn favoriete appelmix, zodat íe een vergiftige appel aan femme kon overhandigen, in de hoop dat íe 100 jaar zou gaan slapen..... :(.

:9~

welnu, het is nu 100 jaar later en ik hoop dat Femme goed geslapen heeft (misschien dat Floris 'm wil wakker kussen :?), maar ik gooi dit berichtje ff omhoog, in de hoop dat dees 's wordt gezien.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Wat boeit je die moderatorpunten, modereer dan gewoon niet. De enige die er baat bij heeft is Femme, en aangezien hij niet reageert modereer je gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is die femme !

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-10 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De manier waarop ecteinascidin's modpunten verdwijnen is een feature van het modsysteem
tot de tijd waarop ik het ga veranderen.

Oftewel, als het simpel genoeg was om te fixen dan had ik het al lang gedaan.

• Delerium
  • Niet online
Ja, dat zal dan wel moeilijk zijn, maar geef dan tenminste antwoord in de trent van :"het is moeilijk en dat kost tijd, ik ben er iig mee bezig".

Tot nu toe heb ik helemaal niets erover gehoord en de indruk bestaat dat het wel zal loslopen. Ik weet nu dus dat het wel lastig is, maar ik weet nu dus nog steeds niet of er iets aan wordt gedaan (op de middenlange termijn misschien :?)).

* Delerium stelt een antwoord meestal wel op prijs, maar na 3 weken ....

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het staat op m'n todolist.

• Delerium
  • Niet online
Mooi, dan weten we dat, ik zal niet meer zeuren. Bedankt

Is er overigens een ruwe schatting betreffende de verwachtte opleveringsdatum van diverse modveranderingen aan te vragen? Ik ben wel benieuwd over welke onderwerpen we niet meer hoeven te zeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik ben benieuwd hoe het nu precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach ja, het doel van de modpoint regeling werkt dus wel:
Je kunt niet sparen...

het is gewoon een raadsel wanneer je weer puntjes hebt.
Ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 20:01

Crazy Harry

Altijd te laat

Op donderdag 21 december 2000 05:33 schreef Femme het volgende:
De manier waarop ecteinascidin's modpunten verdwijnen is een feature van het modsysteem
tot de tijd waarop ik het ga veranderen.

Oftewel, als het simpel genoeg was om te fixen dan had ik het al lang gedaan.
Dit systeem heeft geen bugs, alleen random features :?:+;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIXED.
(slotje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Op dinsdag 30 januari 2001 13:12 schreef CyberJunk86. het volgende:
FIXED.
(slotje?)
Helaas, niet fixed. Vandaag wederom 50 punten kwijtgeraakt. Met een paar reacties per week raak ik dus na een week altijd alles kwijt. Ik reageer niet genoeg om een constante stroom te kunnen handhaven, dus heb ik wederom pech.

De reden van het opgooien is overigens om aan te geven dat het probleem nog leeft. Ik modereer blijkbaar nogal graag. ('t is dus niet irritant bedoeld).

* Delerium bedoelt het goed, maar weet dat dingen pas veranderen als er vraag naar is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Bij deze: Er is vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 09:59

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk dat ik ze te snel op maak om de consequenties ervan te merken... :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Helaas, niet fixed. Vandaag wederom 50 punten kwijtgeraakt. Met een paar reacties per week raak ik dus na een week altijd alles kwijt. Ik reageer niet genoeg om een constante stroom te kunnen handhaven, dus heb ik wederom pech.

De reden van het opgooien is overigens om aan te geven dat het probleem nog leeft. Ik modereer blijkbaar nogal graag. ('t is dus niet irritant bedoeld).

* Delerium bedoelt het goed, maar weet dat dingen pas veranderen als er vraag naar is. ;)

[edit], was ik vroeger zo cynisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 09:59

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoe bedoel je dat "cynisch" stukje, als je refereert aan je posting van 5 minuten eerder, ik weet niet of dat ook onder mijn definitie van "vroeger" valt....

:?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Probleem is nu gefixt - als het goed is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 18:11 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat regelmatig modderen één van de doelen van het nieuwe modsysteem is. De moraal achter dit verhaal: als je vrijwel dagelijks een paar modpuntjes gebruikt zul je in de praktijk minder last hebben van "jouw" verschijnsel. Daar tegenover staat een regelmatig bezoek aan T.net, waar weer anderen bij gebaat zijn (lees T.net zelf, hi). Zo gek is het toch allemaal niet ?

De ene hand wast de andere. Ik "speel" weliswaar nog niet zo lang mee, maar heb nog nooit zonder modpunten gezeten (niet dat ik die nu zo belangrijk vindt, maar dat terzijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maar het probleem is nu opgelost dus dat maakt niet meer uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Na ongeveer een veilige week tijd voor wat opbouwende kritiek..... die is er niet. ;)

't ziet er naar uit dat het werkt. Het modpunten-overzicht was in de eerste instantie verwarrend, maar nu snap ik de truc:
Dag Modpoints Moderaties Ongebruikt
Zondag 25 Februari 87 14 0
Maandag 26 Februari 12 12 0
Dinsdag 27 Februari 24 6 9
Woensdag 28 Februari 45 12 45
Donderdag 1 Maart 130 60 130
Vrijdag 2 Maart 47 20 47
Zaterdag 3 Maart 46 50 46
Totaal 391 174 277
Zolang er bij de oudste dagen een 0 staat hoef ik me geen zorgen te maken over verlopen punten, dus tot dinsdag zit ik goed en zelfs dan verlies ik er maar 9.

Ik ben blij dat het probleem uiteindelijk toch is opgelost; krijgen we nog een extraatje erbij ook :).

* Delerium zoekt nu de bos veren en doet een onzedelijk voorstel :+
Pagina: 1