Toon posts:

UPC kaske

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, ik heb nu zo'n upc kastje hier thuis liggen. Maar nu is mijn vraag, wat doet dat ding?
Zo te zien op internet is het iets normaal in nederland maar in belgie is het dat niet (denk ik toch niet). Hier ken ik enkel de kaskes van canal+. Kan ik nu iets met dat upc ding doen zonder naar nederland te moeten verhuizen? :) Of kan ik het evengoed gewoon wegsmijten?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:13
daarmee kan je waarschijnlijk digitale tv via de kabel kijken
het zal idd in bels nie werken

Tijd van werken, tijd van rusten

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

? lekker vaag. Heb je UPC Digital aangeschaft in België ofzo?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Topicstarter
schnumi schreef op 07 november 2003 @ 21:40:
? lekker vaag. Heb je UPC Digital aangeschaft in België ofzo?
nope, maar bij een het faillissement van phillips in Hasselt heb ik een deel kasten en andere dingen opgekocht met daarbij ook een aantal van die dingen. Daarmee dus.

Verwijderd

Heb wel interesse in zo een kastje

kan ik lekker digi tv kijke :9 :9 :9

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 18:00:
Heb wel interesse in zo een kastje

kan ik lekker digi tv kijke :9 :9 :9
Zonder abbo heb je geen bal aan zo'n kastje.

Verwijderd

Toch wel
Het digitale signaal komt standaard bij iedereen binnen.
Dit kastje pikt dit signaal op zodat je kunt genieten

[ Voor 38% gewijzigd door JvS op 09-11-2003 11:35 ]

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 22:40:
Toch wel
Het digitale signaal komt standaard bij iedereen binnen.
Dit kastje pikt dit signaal op zodat je kunt genieten
Lijkt me heel stug dat je zomaar je kastje overal kan aansluiten. Ze kunnen per klant ook de extra betaal kanalen aan en uitzetten, dus ik neem aan dat ze per huis kunnen instellen of je uberhaupt wat te zien krijgt.

Let wel op, het is geen digitaal signaal zoals bij Canal+. Canal+ zie je ook echt op de kabel en is gecodeerd. Echter upc digital zie je nergens in de normale analoge tv zender lijst en is niet gecodeerd zoals bij canal+. Die twee dingen zijn totaal niet vergelijkbaar. Het oude upc digital was wel op dezelfde manier gedaan, maar dit is allang niet meer zo. Het upc kastje tegenwoordig is een Philips of Motorala DVB (digital video broadcasting) computer en niet zo'n canal+ achtige kastje.

[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 09-11-2003 11:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Scarp dit lijkt mij een logische uitleg. Dat fameuze kaske is idd van Philips en lijkt van binnen en van buiten op een computer. Met allerlei aansluitingen (usb, serial, ne hoop audio, beeld en scart aansluitingen.

Conclusie: Ik ben er niets mee! 8)7

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Ik heb wel interesse in dat ding, mocht je hem kwijt willen heb ik evt. wel interesse

(heb UPC Digital op de kabel)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:17
24 november worden hier (Zaanstad) die Philips kastjes obseleet en moet je een Motorola kastje hebben om nog te kunnen decoderen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Wat is het verschil dan tussen de Philips en de Motorola qua type stream en codering, en wat zijn de typenrs?

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
stuur mij maar zo een kastje > zitten leuke connectoren op enzo
Pagina: 1