Ik woon in Belgie, heb dus een azerty toetsenbord...maar als ik (voor school) in de opdrachtprompt zit te werken om zo mn javabestandjes uit te voeren en te compileren, dan typt hij alsof ik op een qwerty toetsenbord zit te werken. Waar kan ik dit instellen????
Het zou helpen als je iets zegt over welk OS je gebruikt en wat je al hebt geprobeerd 
(Ik heb een qwerty dus moet gokken: taalinstellingen? Keyboard settings? Eigenschappen commandprompt?)
(Ik heb een qwerty dus moet gokken: taalinstellingen? Keyboard settings? Eigenschappen commandprompt?)
[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 07-11-2003 21:44 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Je geeft nogal weinig informatie over je probleem. Hier een paar punten:
-Om welk OS gaat het?
-Heb je zelf al iets geprobeerd, en zoja: wat?
-Heb je al gezocht met de search en of google of je wat over dit probleem kon vinden?
Tevens is je topictitel onduidelijk en niet juist. Je hebt geen probleem met een lettertype, maar het is een probleem mbt de toetsenbordindeling.
Als je na zelf gezocht te hebben nog geen oplossing hebt gevonden kun je een topic in het juiste forum (Windows Operated Systems) openen. Zorg dat je daarbij de punten uit Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en uit de WOS policy in de gaten houdt.
-Om welk OS gaat het?
-Heb je zelf al iets geprobeerd, en zoja: wat?
-Heb je al gezocht met de search en of google of je wat over dit probleem kon vinden?
Tevens is je topictitel onduidelijk en niet juist. Je hebt geen probleem met een lettertype, maar het is een probleem mbt de toetsenbordindeling.
Als je na zelf gezocht te hebben nog geen oplossing hebt gevonden kun je een topic in het juiste forum (Windows Operated Systems) openen. Zorg dat je daarbij de punten uit Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en uit de WOS policy in de gaten houdt.
Dit topic is gesloten.
![]()