contacts / contactpersonen in outlook 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 648 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:02
Ik heb een beetje gek probleem, en heb al veel gezocht, helaas zonder resultaat.
Eerst had ik de nederlandse versie van office xp.
De bestanden heb ik geexporteerd toen ik naar office 2003 (outlook 2003) over ging.
Dit was echter een engelstalige versie van outlook. M'n contactpersonen werden gewoon geexporteerd, maar de map contacts kwam er ook bij, en als je een mailtje wilt versturen en je klikt op "Aan" krijg je een leeg adresboek te zien, omdat de adressen in contactpersonen staan en er in contacts gezocht wordt.
Nu heb ik over de engelstalige office een nederlandstalige office gezet, maar de problemen blijven. De map contacts blijft bestaan, en als ik op "aan" klik blijft er in de map contacts gezocht worden, ipv in de nederlandse map contactpersonen.

M'n outlook ikdus behoorlijk in de war.

Nu heb ik hier Microsoft Outlook Contactpersonenmap...
al gekeken om al die adresboeken weg te halen en een nieuwe te maken, maar bij mij staat er geen opsomming van adresboeken.

Is er een manier om dit probleem op te lossen, of moet ik de hele office installatie ongedaan maken en alles opnieuw installeren?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Klik op Contactpersonen (links onder) --> Rechtsklik op contact personen (links boven) --> Eigenschappen --> tabje "Adresboek van Outlook" --> "Deze map weergeven als e-mail adresboek" aanvinken.

Nu heb je dus 2 locaties en kan je de ander uitvinken.
Staat je bezorg locatie voor e-mail wel goed (maw, komen de nieuwe mails in de juiste Inbox terecht)??

Wees consequent, maar niet altijd

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:02
Hey, thanx, dit werkt perfect.

Heb ik er nog een, bij de conversie van OfficeXP naar Office 2003 is de inhoud van distributielijsten die in het adresboek stonden verdwenen.
Onder Office XP gebruikte ik Outlook Express, nu gewoon outlook.