Ervaringen met online boekhouding

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 15:55

Strikie

Athletics

Topicstarter
Mijn nieuwe boekhouder blijkt te werken met een online boekhoudprogramma.
Dit programma is te vinden op www.7x24.nl .

Op zich lijkt het best handig, de boekhouder kan zo mijn administratie online bijwerken/verbeteren. Op dit moment werk ik met excel , gaat allemaal vrij eenvoudig.

Nu was ik benieuwd of er mede tweakers zijn die ervaringen met dit programma hebben , werk het echt zo handig/sneller/makkelijker/veiliger :?

Hij vertelde mij dat dit de toekomst is, nu heb ik het idee dat dit soort proggie's toch niet echt nieuw zijn. Waarom gebruiken niet veel meer mensen online boekhoud programma's?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:27
GreenthumB schreef op 07 november 2003 @ 18:44:
Mijn nieuwe boekhouder blijkt te werken met een online boekhoudprogramma.
Dit programma is te vinden op www.7x24.nl .

Op zich lijkt het best handig, de boekhouder kan zo mijn administratie online bijwerken/verbeteren. Op dit moment werk ik met excel , gaat allemaal vrij eenvoudig.

Nu was ik benieuwd of er mede tweakers zijn die ervaringen met dit programma hebben , werk het echt zo handig/sneller/makkelijker/veiliger :?

Hij vertelde mij dat dit de toekomst is, nu heb ik het idee dat dit soort proggie's toch niet echt nieuw zijn. Waarom gebruiken niet veel meer mensen online boekhoud programma's?
Omdat alle data nog steeds via het "grote boze internet" gaat? En daarom zijn er veel bedrijven denk ik nog bang voor deze nieuwe technologie, verder heeft niet elk bedrijf een vaste verbinding. Voor een groot bedrijf is het niet echt een vooruitgang als je een eigen lokale veel snellere server hebt. Ook ben je met een lokaal pakket niet afhankelijk van je internet verbinding, maar krijg je weer extra kosten het blijft een afweging dus.

[ Voor 3% gewijzigd door leon1e op 08-11-2003 18:14 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-09 10:35

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb die site ook wel eens bekeken en een demo accountje gehad.

Ik gebruik toch liever een 'echt' (lokaal op mijn PC) programma. Waarom? Omdat ik de interface die je via een webbrowser kan maken (als je geen java gebruikt) te beperkt vind. Bovendien is het redelijk prijzig: €350 per jaar voor boekhouden + € 350 per jaar voor factureren. Dan kan je ook een pakketje Davilex voor kopen (werkt best redelijk) en dan hoef je niet ieder jaar opnieuw te betalen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.