Deze Is op dubbelpost gemod (door mij) omdat hij reageert op een -1 post, en later deze post (ergens wel terecht) herhaalt.
Niet dat anderen de echte dubbelpost omlaag mod
Niet dat anderen de echte dubbelpost omlaag mod
De bewuste first posts, zoals hier, met als enige doel de eerste te zijn en de rest te irriteren zijn niet onschuldig. Tegenwoordig heten die dus echter troll ipv first post. Gewoon op -1 die hap.0: Overbodige postings, dubbelposts, off-topic postings, onschuldige first posts
Aannames zijn fataal.
Hier staat duidelijk dat zelfs de meest irritante "Ik ben lekker de eerste" post op 0 moet. Ik vind dat een beetje in tegenspraak metHet fenomeen 'first post' lijkt op alle grote sites met de mogelijkheid om te reageren op artikelen voor te komen. First posters hebben tot doel om als eerste een reactie te plaatsen op het moment dat er een nieuw artikel op een website wordt gepost. First posts zijn over het algemeeen compleet inhoudsloos en bestaan vaak uit opmerkingen zoals 'Ik ben de eerste'. [...] Aangezien first posts zinloos en overbodig zijn, behoren ze op een eindscore van 0 terecht te komen.
wat ook gewoon in de FAQ staat. Dit suggereert immers dat er ook "schuldige" first posts zijn, en daar lijkt mij "Ik ben lekker de eerste" onder te vallen. Bovendien is iemand die zoiets plaatst dermate irritant dat hij gewoon net als een troll -1 verdient.0: Overbodige postings, dubbelposts, off-topic postings, onschuldige first posts
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq