[HK] Vuilnisvat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 22:51

JdM

Humbled

Topicstarter
gaat HK weer vuilnisvat status krijgen?

Ik kwam een topic tegen waarin flink gezeverd werd zeg maar, vervolgens >>move-HK en de mededeling: teveel offtopic dus> HK

Wordt er zo niet weer in de hand gewerkt dat het dalijk weer op een dump van onzinnige topics zal uitdraaien? Of is het juist jullie bedoeling om alles slechte zut in de HK te dumpen? Ben gewoon benieuwd, omdat ik denk dat het zal uitdraaien op een nieuwe reHKnisatie.....

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ochja, het hangt een beetje van het topic af. Persoonlijk vind ik dit voorbeeld niet per se het beste voorbeeld, want het is een topic wat wel in de HK thuishoort. Wat ik wel met je eens bent is dat NIET de achterliggende gedachte mag zijn: OMDAT het offtopic geneuzel is, dan maar naar de HK.

Je moet dus per topic kijken wat de juiste motivatie is. Inderdaad moet je niet alle topics moven als het offtopic is, maar als het wel in de HK thuishoort, mag ie best daarheen. Tis een subtiel verschil maar wel belangrijk :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze heb ik eerst inderdaad een korte tijd in I&T laten staan. Het topic opzich was qua openingspost al een HK-topic, maar ik wou even afwachten of er niet iemand zou zijn die een leuke lijst specs etc. zou posten, waardoor het topic toch nog nuttig zou kunnen worden. Modereren gaat natuurlijk volgens regels/richtlijnen, maar een topic 'een kans' geven kan altijd.

Maar, omdat ook de replies niet op normaal techniveau waren ging 'ie later alsnog naar de HK. Het alternatief was een slotje; terwijl het topic prima in de HK kon en ik ook de lol voor de users die er al in postten niet wou verpesten. 't Was ook zeker geen HK1.0-topic. De HK is uiteraard geen vuilnisvat voor onzintopics, maar in een op-het-randje-topic kan het type replies best wel doorslaggevend zijn voor een move.

[ Voor 15% gewijzigd door intoxicated op 07-11-2003 21:29 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 22:51

JdM

Humbled

Topicstarter
I rest my case. :)