Toon posts:

BBned slecht? in ieder geval erg langzaam!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb ff een paar vraagies hiero.
ik woon 3420meter van de centrale af, en heb een solcon verbinding via BBned :r , 512/256. Ik heb hier op hetzelfde adres ook een tweetal 2Mbit lijnen van versatel, en een 4Mbit lijn van Tiscali.
Nu heb ik geprobeerd mijn solcon-lijntje te verhogen naar 2-8, 2048, en 1024.
3x niks gelukt. Volgens Bbned is dit onmogelijk omdat ik te ver van de centrale af woon. (terwijl ik hier al bij elkaar 8mbit heb liggen...) Volgens mij willen ze gewoon niet. Ik weet dat er andere lui zijn die wel een 1024 hier in het dorp hebben, daar de heer aan de andere kant van de lijn zich versprak en dacht dat ik iemand anders was...
Wat nu te doen? :7
ik wil OF een snelle lijn, OF weg van solcon, en een provider nemen die het wel kan.
iemand ideeen? _/-\o_
ik zit nog 3 maanden aan solcon vast... :(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier de afstanden en snelheden:

Afbeeldingslocatie: http://www.sneladsl.nl/images/faq/snelhedendsl.gif

Je zou dus idd wel wat sneller moeten krijgen.
En voor alle Demon info: Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #6

[ Voor 23% gewijzigd door Microkid op 07-11-2003 17:35 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lekker suggestieve topictitel :{.
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:29:
Volgens mij willen ze gewoon niet.
Heel correct, grotere providers voor consumentenadsl hanteren relatief conservatieve "leveringsafstanden". Bij de kpn kan je al veel sneller geen "fast" meer krijgen, soms is dat onterecht, soms niet en omdat je voor dat geld geen last wil hebben van dat "soms werkt het niet", wil je als provider niet dat product leveren zodat je geen gemekker achteraf krijgt "jamaar ik kon het gewoon aanvragen en ik heb recht op die lijn" enzo.

Maar misschien als je gewoon belt, en uitlegt dat op jouw adres een 4mbit lijn mogelijk is, dus dat het qua kabellengte en kwaliteit allemaal wel goed zit en jij bereid bent om de risico's te nemen (dus niet zeuren als het de snelheid niet haalt), dan willen ze misschien wel leveren. KPN doet dat in elk geval niet (postcodecheck is heilig :P), bij BBNed zijn ze misschien iets soepelen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

[quote]JvS schreef op 08 november 2003 @ 08:59:
Lekker suggestieve topictitel :{.

een betere topictitel lijkt me "bbned op lange afstand van centrale slechter dan andere providers?"

de topicstarter denkt dat hij met azijn vliegen kan lokken, weinig kans
stroop is beter ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 09:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
d8 dat dat wel meeviel.
uiteraard heb ik gezegd dat ze het aan konden leggen en ik geen bezwaar maak als ik niet 100% haal als waar ik voor betaal...
lijstje met afstanden ken ik ook al uit m'n hoofd...
tja, ik weet het verder niet. Klote vind ik wel dat ik er ook nog niet vanaf kan om de lijn vrij te maken voor een snellere provider. (en ja, ik zou heeeel graag willen zeggen, betere provider, maar dan krijg ik weer dat azijngelul dadelijk....)
dus.... idea's?