Toon posts:

flash in phpbb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk in phpbb2.6 geloof ik (nieuwste versie) flash avatars toe te staan? Ik wil dit graag doen omdat veel mensen hun flash ava willen ipv een gif of jpeg. Weet iemand of dit mogelijk is? Het forum is al online en het mag er niet af, database instellingen moeten ook hetzelfde blijven.
het forum staat op evilgamerz.com maar denk niet dat dit nodig is als verdere info (je weet nooit)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je kan swf als uploadextensie toestaan. Vervolgens moet je met het displayen niet een img-tag weer geven, maar een flash tag.

Ik denk dat het zo werkt; kost wel een paar aanpassingen in de code. Je upload formulier of link formulier zul je moeten aanpassen; als tweede zul je het 'weergave van de avator' onderdeel dus iets moeten herschrijven.

Wel moet je rekening houden of mensen flash hebben geinstalleerd of niet; althans, als je steeds van die download popups wilt voorkomen.

[ Voor 73% gewijzigd door gorgi_19 op 07-11-2003 17:13 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Ben niet zo goed in programmeren, maar ik zal wel eens kijken dan. Wat gebeurt er als je alleen de extentie aanpast? Welke pagina moet dat zijn dan? Profile of zoiets dergelijks?

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

http://www.phpbbhacks.com...php?version=2&query=flash
mischien nuttig om van te leren
flash avatars ben ik nooit tegen gekomen maar dat moet natuurlijk te doen zijn

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Verwijderd

Topicstarter
Die site heb ik bekeken, maar er staat nergens iets over flash ava's in voegen helaas.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:42:
Ben niet zo goed in programmeren, maar ik zal wel eens kijken dan. Wat gebeurt er als je alleen de extentie aanpast? Welke pagina moet dat zijn dan? Profile of zoiets dergelijks?
Geen idee; de pagina waar je iets upload. En vervolgens de pagina waar de posts worden weergegeven..

'k ken PHPBB niet, om eerlijk te zijn.. :P

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

lijkt me niet zo handig trouwens, flash als usericon toestaan... je kunt namelijk redirect's enzo gebruiken, dus als een grappenmaker zoiets in zijn icon heeft, schakelt je pagina door naar die van hem bijvoorbeeld... ook kun je er javascript mee uitvoeren geloof ik...

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Geen javascript, wel actionscript.

Ik zou flash avatars nooit toe staan, je kan er simpel weg te veel mee wat andere users kan irriteren.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is waar, ze hebben die op andere forum's ook dus ik d8, dat is mooi, maar als je er veel mee kunt verzieken is het niet echt handig.
Pagina: 1