Toon posts:

[Win XP, Logitech desktop MX] I-touch werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik al een tijdje een cordless desktop van logitech, op zich naar volle tevredenheid.

Maar het vreemde is de handige toetsen bovenaan het toestenbord (o.a. email, mediacontrol, enz) dus niet goed werken. De verkeerde functies zitten onder de verkeerde knoppen. (ik druk bv skip in en dan start messenger) Alleen de volume-knop werkt. Bij de instellingen van Itouch staat alles wel goed ingesteld.

Is dit een bekend probleem?

Ik heb inmiddels de drivers al meerdere keren geupdate, maar nog altijd zonder resultaat.
Enig idee hoe ik dit kan veranderen? Of kan het soms een hardwarematige fout zijn?!?

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:38
Voor zover ik weet, kun je via de geïnstalleerde software de "opdrachten" onder de knoppen veranderen.
Zelf werk ik met een Logitech Cordless Desktop Deluxe. Hiermee ik via de software de opdrachten veranderen; leuk joh; ik druk op de internet knop en ik krijg de MP van Call of Duty !! ;) ( offtopic: retegaaf spel trouwens _/-\o_ /offtopic )

Mijn moeder heeft zelf een Cordless Desktop Navigator. Daarmee kun je ook via de software de knoppen installeren.

Is redelijk eenvoudig te doen.

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 11:34
Hmm, dit klinkt als een gaar probleem. Want volgens mij kan je alle knoppen instellen behalve die media-keys...

Hoe deze knoppen op bepaalde ondersteunde players moeten reageren staat ingesteld in het bestand 'players.ini' in de iTouch dir.

Hier staat die van mij, je kan proberen deze er even in te gooien.

players.ini

(Hierin staat btw ook een kleine wijziging van mezelf om support voor Winamp3 toe te voegen)

Probeer je keyboard ook eens op een andere poort. USB ipv PS/2 of andersom als dat mogelijk is. Of loop je bios-settings eens door... er staat me een bepaalde setting bij voor USB-support in DOS oid, misschien ligt 't daaraan :S.

Verwijderd

Topicstarter
De instellingen zijn dus wel goed!

Bij email staat: outlook express
Ik druk erop: het geluid wordt gedempt

Bij Messenger/sms staat: windows messenger (.exe verwijst naar MSN)
Ik druk erop: er gebeurt niets

Mute kun je niet instellen
Ik druk erop: Hij veranderd van standard f-keys naar i-touch f-key utils

Skip forward kan je niet instellen
Ik druk erop: voila daar is MSN

Skip backward kan je niet instellen
Ik druk erop: hij opent een of andere itouch shopping-site (grmbl, probeerde ik net, kon ik weer overnieuw beginnen met dit bericht)

Enz, enz... totaal verkeerde acties dus en wel goed ingesteld.

Moet ik hiermee nu naar Logitech of is dit een bekend probleem dat softwarematig te verhelpen is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 17:20 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 16:56
Hoe staat je toetsenbord indeling mbt de taal ingesteld in het configuratiescherm?
Misschien dat die de boel in de war brengt?

Systeem Specs

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 11:34
En stuur anders eens gewoon een mailtje naar de support van Logitech. Zij kunnen op die vraag waarschijnlijk het duidelijkste een antwoord geven.

Met even snel zoeken vind ik nl. ook niet zo snel gelijksoortige problemen.
Pagina: 1