Operator logo: Me2you beer

Pagina: 1
Acties:

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 12:45
Ik ben hard opzoek naar een operator logo van die lieve grijze beertjes die zo oa. bij de Expo verkopen
Heb al geprobeerd zelf wat te maken aan de hand wan een gepixelde foto en een logo-composer, maar dat wordt echt helemaal niets.

Weet iemand of een dergelijk logo ergens te downen is? Of heeft iemand goede tips om er zelf 1 te maken met een composer?

Tis voorop een Nokia 7210, maar dat maakt volgens mij verder niet uit...

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Als het voor een 7210 is, waarom dan een operator logo en niet een achtergrondplaatje. In een achtergrondplaatje heb je veeeeeel meer vrijheid.

• frickY
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in.
Maar ik heb geen datakabel of IR poort tot mijn beschikking om hem op mijn telefoon te zetten. Plus dat je die volgens mij alleen per MMS kan ontvangen.. en dat moet ik eerst weer activeren ofzo geloof ik (Orange)

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Naar achtergronden kan je gewoon naar toe wappen/gprsen

• frickY
volgens mij gaat MMS over GPRS.. toch? En dat is nou juist niet activeerd. Orange noemt het "Share" geloof ik. Dan maar eens kijken wat de xtra kosten daaraan zijn...

Maar dus niemand die tips&truuks weet om duidelijke operatorlogos uit fotos te maken, of een logo van zo n beetje weet te vinden? :(

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 07-11-2003 22:42 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
neeee, als je gewoon een .jpg/.gif of zo upload naar een website en daar naar toe wapt of gprs... kan je hem gewoon downloaden... niks mms :)

Verwijderd

http://213.19.170.55/tatty.jpg. hij is als het goed is 128x128 ( nokia 7250 res.)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

http://www.mobilemoney.bi...ontenttype=16&language=nl
maar ik weet niet meer hoe het werkt :P
oh ja het kost EUR 1,15 om een pincode ofzoiets te krijgen dan stuurt ie het logo naar je toestel.

[ Voor 34% gewijzigd door PipoDeClown op 08-11-2003 11:12 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• frickY
Tnx voor de bankground, ziet er erg netjes uit

Zown editor heb ik ook tot mijn beschikking op de Orange-website, alleen dan nog uitgebreider. Maar toch heel erg bedankt.

Maar niemand tips hoe je een foto mooi overneemt als operator logo? Of is dat zo een lage reso dat je daar gewoon geen foto goed lijkend inkrijgt gepropt?

Verwijderd

Je kan dat plaatje wat je hierboven gaf toch gewoon als wallpaper instellen.

1) Ga naar www.orange.nl en log in voor "Mijn Orange", en laat in het menu (waar het precies zit weet ik niet) de normale WAP instellingen (kosteloos) naar je toestel sturen per SMS. Als je er niet uitkomt bel je de Orange Klantenservice en vraag je hun om de instelling naar je toe te sturen.

2) Ga normaal wappen (dus geen SHARE-abonnement nodig) naar die url waar het plaatje staat.

3) Download het naar je toestel

4) Instellen in je toestel.

5) Klaar!

In 5 stappen klaar, goed he ;)

• frickY
8) T werkt :)

Nu ff kijken hoe ik zelf n URL inram en hoe ik plaatjes opsla
THANKS!!

Hij zit erin :)
Alleen.. hoe krijg ik hem in de telefoon van mn vriendin. Kan niet over IR zie ik nu. En een multimedia berichtje (MMS) versturen lukt niet :s

[ Voor 49% gewijzigd door frickY op 11-11-2003 18:52 ]

Pagina: 1