Hallo.
Ten eerste :
K heb geen idee waar dit hoort , want het gaat zowel over windows , lan , en internet , dus als het niet goed staat , mijn exuses.
Ik heb sinds een tijdje een vaag probleem
Ik heb adsl , usb adsl modem
Ik heb 1 pc die de internet verbinding deelt , in deze pc zit een interne 4p hub
Werkte altijd gewoon prima
Stond altijd win2k server op , werkte prima , nooit problemen met de server .
Maanden uptime zonder probleem
Toen kreeg ik op die pc blaser , en aangezien ik de wwwroot van de webserver bomvol met onzin had zitten , en de sql database ook niet echt fris meer was , heb ik de boel opnieuw geinstaleerd/
de laatste 2 weken dat ik met die instal draaide , kreeg ik te maken met een vaag probleem
De pc neemt geen connecties meer aan ,zowel remote control (pc is monitorloos ,etc) , als adsl werkt niet meer.
Nu heb ik alles opnieuw geinstaleerd, hdd geformateerd , nieuw partities.
Win2k PROFFESIONAL erop.
Maar nu heb ik dus hetzelfde probleem
Ik kan de verbinding geen nacht los laten staan , of ik moet sochtends rebooten , erg vreemd.
Ik heb dus geen idee waar het aan ligt , daarom mijn vraag of jullie het weten.
eigenlijk zit er niks speciaals in die pc
Een vaag pcchips mobo , 20gb maxtor hdd , 160mb ram en een 4 poorts hub.
Meer zit er niet in.
Heeft 1 van jullie een idee wat dit kan zijn , want ik ga vanavond niet weer opnieuw installeren , als het toch geen nut heeft.
Ik hoor t graag.
Ten eerste :
K heb geen idee waar dit hoort , want het gaat zowel over windows , lan , en internet , dus als het niet goed staat , mijn exuses.
Ik heb sinds een tijdje een vaag probleem
Ik heb adsl , usb adsl modem
Ik heb 1 pc die de internet verbinding deelt , in deze pc zit een interne 4p hub
Werkte altijd gewoon prima
Stond altijd win2k server op , werkte prima , nooit problemen met de server .
Maanden uptime zonder probleem
Toen kreeg ik op die pc blaser , en aangezien ik de wwwroot van de webserver bomvol met onzin had zitten , en de sql database ook niet echt fris meer was , heb ik de boel opnieuw geinstaleerd/
de laatste 2 weken dat ik met die instal draaide , kreeg ik te maken met een vaag probleem
De pc neemt geen connecties meer aan ,zowel remote control (pc is monitorloos ,etc) , als adsl werkt niet meer.
Nu heb ik alles opnieuw geinstaleerd, hdd geformateerd , nieuw partities.
Win2k PROFFESIONAL erop.
Maar nu heb ik dus hetzelfde probleem
Ik kan de verbinding geen nacht los laten staan , of ik moet sochtends rebooten , erg vreemd.
Ik heb dus geen idee waar het aan ligt , daarom mijn vraag of jullie het weten.
eigenlijk zit er niks speciaals in die pc
Een vaag pcchips mobo , 20gb maxtor hdd , 160mb ram en een 4 poorts hub.
Meer zit er niet in.
Heeft 1 van jullie een idee wat dit kan zijn , want ik ga vanavond niet weer opnieuw installeren , als het toch geen nut heeft.
Ik hoor t graag.