Toon posts:

hoe in dos komen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe je dat?
Als ik tijdens het opstarten van me pc op F8 druk, krijg ik zo'n menuutje maar daar staat OPNIEUW OPSTARTEN IN DOS-MODUS niet bij.

ik wil ff dan mijn hd formatteren en alles opnieuw installeren. kan ik, na het formateren (schijf = dan leeg) gewoon die windhoos cdrom erin stouwen en dan gewoon normaal installeeren?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
kun je niet nr5 kiezen of heb je winME

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
of je die windhoos cd er zomaar in ken stampen weet ik niet.
Als het een bootable cdrom is wel ja(moet je bios natuurlijk ook ondersteunen:))

Ik raad je aan een bootdiskette te maken, worden cdrom drivers op gezet(tenminste wel w98) en dan ken je zo je hd'tje formatteren cd path intikken en setup starten

Verwijderd

WinMe

Verwijderd

tenzij je Win ME hebt (dan heb je na F8 maar die opties), maarruh heb je geen windows opstart disc? met cdrom ondersteuning en format en fdisk erop? Zo niet, dan zorg dat je je er eentje maakt! Helaas ben ik nu op mijn werk anders wil ik je vanavond wel een bootdisc doorsturen met een tiental compatible drivers voor CDROM enzo....(dat zou wel pas rond tien uur zijn dat ik je die doorsturen kan).
Stuur maar een mailtje als je hem hebben wilt :
webmaster@postkabouter.com

8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 18:12 schreef postkabouter het volgende:
Helaas ben ik nu op mijn werk....
lol, en dan mag je natuurlijk wel ff op tweakers rondhangen :)

Verwijderd

Ik zag pas geleden een programmaatje dat je WinME opstart menu kon aanpassen, zodat er wel bij het opstartmenu "opstarten in MS-DOS modus" bij staat. Weet alleen niet meer waar
:( misschien heeft iemand anders dit programma ook gezien?

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 18:17 schreef Da_man het volgende:

[..]
lol, en dan mag je natuurlijk wel ff op tweakers rondhangen :)
werk wel bij een computer bedrijf en moet op de hoogte blijven (zeg ik altijd) :)
Pagina: 1