[3510i] Trilfunctie

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 19:01
Hoi! Ik heb de laatste tijd nogal wat problemen met mijn trilfunctie.
Ik heb de mobiel online gekocht, dus voor ik hem opstuur wil ik hem eerst even kunnen testen.

Kunnen jullie mij zeggen waar ik een java-applet kan downloaden of bestellen die de trilfunctie constant aanstuurt? Want hij werkt soms wel, en soms niet. Dan kan ik het bijvoorbeeld een uur testen en kijken hoe lang hij daadwerkelijk werkt.

Bedankt! :)

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 15:30

Whuzz

Dodgeball!

Ik denk dat als je je trilfunctie een uur lang onafgebroken laat trillen, je dan iig zéker weet dat ie stuk is...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Kvn
Wordt ie in ieder geval vervangen ;) Naja 5 minuten dan.. Bla..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:08
Heb je niet gewoon een probleem met de profielkeuze? In sommige profielen (of als ie aan de lader zit!) werkt het trillen niet.

• Kvn
Nee, maar is er niet gewoon een simpele applet om het te testen? Das alles wat ik wil weten.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Slayerized schreef op 08 november 2003 @ 15:04:
Nee, maar is er niet gewoon een simpele applet om het te testen? Das alles wat ik wil weten.
Trilt dat ding niet wanneer je een in een profiel boven een andere ringtone gaat staan.
Dan word bij nokia kennende de ringtone afgespeeld en afhankelijk van het profiel komt er geluid en trilling vrij :9
En zo ver ik weet (misschien niet alle nokia's) blijft het ringtonetje in een loop afgespeeld worden.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Slayerized schreef op 08 november 2003 @ 15:04:
Ik heb ook even gezocht maar het niet kunnen vinden. Maar waarom stel je niet gewoon een of andere fancy ringtone op een zacht volume; doorschakelen uitzetten; en dan met een andere telefoon je nummer bellen. Werkt perfect hoor ;)

Kan natuurlijk ook met het geluid uit :Y)
Pagina: 1