ACT to MP3 converter

Pagina: 1
Acties:

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:23
Ik heb tijdelijk even een 128 MB mp3 spelertje waar je dingetjes mee op kunt nemen. Nu heb ik iets opgenomen ACT formaat. Maar nu wil ik dit graag kunnen afspelen of laten converteren naar MP3 / wav oid.

Alvast bedankt,
Schelte

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Da's mooi :) Welk audio prog heb je hiervoor al gevonden op je zoektocht? En waarom werkt het niet, of bevalt het niet?

LinkedIn
Instagram

• Schelte
Het werkt prima, maar ik heb hem gekregen van iemand maar hij was de software kwijt. Nu ben ik dus op zoek naar de software (Maar google wil me niet helpen :().

het is in .act formaat ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Schelte op 07-11-2003 15:49 ]

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 13:55

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Schelte schreef op 07 november 2003 @ 15:48:
Het werkt prima, maar ik heb hem gekregen van iemand maar hij was de software kwijt. Nu ben ik dus op zoek naar de software.

het is in .act formaat ;-)
Oh?
En die iemand, die weet niet meer welke software hij daarvoor gebruikt heeft (lees: naam)?

Anders heb ik nog wel een smurf waarmee je gesmurft je smurf smurft :X

:+

• Schelte
i2Paq schreef op 07 november 2003 @ 15:51:
[...]

Oh?
En die iemand, die weet niet meer welke software hij daarvoor gebruikt heeft (lees: naam)?

Anders heb ik nog wel een smurf waarmee je gesmurft je smurf smurft :X

:+
Dat is het probleem. Die vent weet de naam er niet van en kan hem niet vinden. Hij heeft alleen dat MP3 spelertje nog...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Schelte, wat ik meer bedoel is, wat je precies hebt gevonden aan audioprogs / converters op de bekende download.com / tucows.com etc downloadsites ;) Dan kunnen we zien wat er exact fout gaat namelijk :)

LinkedIn
Instagram

• Schelte
Er staat alleen op het apparaatje: MP3 in strakke letters, meer niet.
Ik heb geen software erbij, ik lees de files gewoon met het usb-verwisselbare station...

Ik moet gewoon een programma hebben waarschijnlijk die deze ACT files kan converteren naar Mp3, maar ik kan hier nergens wat over vinden :S

[ Voor 8% gewijzigd door Schelte op 07-11-2003 15:55 ]

Verwijderd

Hallo,

ook ik heb zo'n MP3-spelertje van de Blokker.
Mooi dingetje. En ook ik gebruik hem voor het opnemen van zaken.

Nu kan ook ik de *.act files niet uitlezen.
Heeft er al iemand een speler hiervoor gevonden?

(8>

Verwijderd

Google kapot? Ik kom genoeg tegen. [google=convert '.act' mp3] Om daarvoor een topic van een jaar oud te kicken... |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 11:30:
Google kapot? Ik kom genoeg tegen. [google=convert '.act' mp3] Om daarvoor een topic van een jaar oud te kicken... |:(
Tja.... Wat een dommie-dommie ben ik he?
Ik was wel aan het zoeken geweest op "ACT player"en "ACT Codec" enzovoort, maar had niets zinnigs gevonden.

Nu ben ik op jou zoekargument ook niets tegengekomen. Wel allemaal WAV naar MP3 converters en dat soort dingen.

Maar goed. Ik heb nu wat gevonden op:
http://www.geocities.com/sound_converter/
De mensen die net zulke dommie-dommie's zijn als ik kunnen daar meteen geholpen worden.

Ik bedank jou voor het "op het goede spoor zetten" dat je voor me deed.

(8>
Pagina: 1