C&C zero hour grond wordt zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-02 18:36

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Huisgenoot heeft een heel wazig probleem met C&C zero hour, op zijn Geforce MX400 wordt de kaart/grond zwart. Dit gebeurt al bij het openings menuutje en komt niet meer goed.

Het spel blijft wel speelbaar aangezien alle 3d zaken gewoon goed weergegeven blijven.

Zaken die al geprobeert zijn om dit op te lossen:
- Nieuwe/andere drivers
- Alle custom settings uitgevinkt
- herinstallatie generals/zero hour

Ook het eaforum en GoT heeft nog geen uitkomst geboden, iemand nog een geniale inval?

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
Ligt aan de vid kaart, mijn broertje heeft precies hetzelfde probleem, ook een mx400 (asus trouwens). kheb op got ook al een probleem gezien met een gast die zijn mannetjes niet kon zien vanwege zijn vid kaart, dus je huisgenoot heeft (relatief gezien) nog mazzel ;)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:38

SkyStreaker

Move on up!

Misschien dat een bios-update kan helpen. Welke directx versie draai je? Is er ook al een patch voor C&C:ZH beschikbaar die het oplost?

Ja, andere drivers... Bij Asus weg of echt van nvidia.com weg?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• delorean7

delorean7

Topicstarter
Ik hoop dat je dan bios update van zijn vid kaart bedoelt, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dat zal helpen. De GF MX is nog altijd zeer wijd verspreid en ik denk dat als deze gpu zoveel problemen zou veroorzaken er wel meer over te vinden zou zijn...

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik heb precies hetzelfde probleem, met dezelfde kaart, ik heb de nieuwste drivers enz. Ik heb dit probleem nu ook met generals (geen zero hour) en heb ik nog nooit gehad. Is er nu echt geen oplossing voor dit probleem :?

• delorean7

delorean7

Topicstarter
Zoals al eerder vermeld lijkt het me niet waarschijnlijk dat de bug te maken heeft met de GF MX, gezien de grote getalen waarin deze kaart in des landes te vinden is. Meet dan ea fora in de gaten houden kan je niet doen denk ik.

• DJ-Anubis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb het ook gehad, op mijn geforce fx 5600. Maar heb nu met de nieuwste drivers (52.16) er geen last meer van.

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-02 14:04
Had hier ook last van met m'n GForce 2 MX400 en heb de drivers teruggezet (had 52.16 geinstalleerd) en hij draaide weer.

Gewoon je drivers aanpassen en het moet weer werken...

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:38

SkyStreaker

Move on up!

Nu is het voor de meesten onder ons, die wat minder handig zijn, dat je vertelt wat jij bedoelt met aanpassen. Ik denk dat je configureren bedoelt en wat precies? ;) Geen Anti aliasing? Of juist wel? Enzovoorts :)

[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 10-11-2003 17:00 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, hoe zet ik die driver dan terug? van 52.16 naar de oude?

Verwijderd

Gewoon eroverheen installeren?

Dicht wegens helpdesker die een topic met een basic vraag omhoog schopt
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.