Toon posts:

[WinXP] Explorer Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Sinds ik mijn Toshiba M10 bezit kamp ik al met dit probleem, hopelijk heeft iemand er een oplossing voor.

Op alle mogelijke en onmogelijke momenten crasht explorer.exe (niet inet explorer) maar de startbalk en alles erondheen samen met inet explorer en verkenner. Zelf wanneer ik niet op de comp bezig ben durft de explorer te crashen met alle gevolgen vandien! Wanneer deze foutmelding zich voordoet en alles crasht kan de pc zich nog herstellen maar loopt hij extreem traagjes. Rebooten is dan de enige oplossing. Ik heb reeds alles geprobeert (format...) alles maar niets werkt :s

Iemand die een oplossing heeft voor dit probleem, een patch weet of al was het maar de reden weet waarom de explorer crasht laat het mij weten.

Grtz

Disturbed

Verwijderd

Bij Windows XP Pro kan je het verhelpen door sp2 te installeren.

als je het probleem krijg. kan je ook via je taakbeheer de explorer.exe beeindingen
en vervolgens via de knop rechts onder weer starten..

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Wat is de exacte foutmeldig? Dat zal een hoop verduidelijken denk ik. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Vastgelopen toepassing: explorer.exe, versie: 6.0.2800.1221, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x018e46ab.

Dit staat steeds in het systeemlogboek dus zegt nie veel hé :)

Ma maybe zijde iets mee. meer info geeft em nie

Allé op hoop van zegen!

Grtz Dizzie

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 20:25:
Vastgelopen toepassing: explorer.exe, versie: 6.0.2800.1221, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x018e46ab.

Dit staat steeds in het systeemlogboek dus zegt nie veel hé :)

Ma maybe zijde iets mee. meer info geeft em nie

Allé op hoop van zegen!

Grtz Dizzie
Kan je ook nog de gebeurtenis-id geven. :)
Die staat daar ook bij. (Event id voor engelse OS)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Gebeurtenis-id = 1000

Grtz Bart
Pagina: 1