[dvd]meerdere vobs branden op 1 dvd

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:19
Ik heb een aantal divx clips. Deze wil ik omzetten naar vobs om te branden op een dvd. Ik heb dit gedaan met de hulp van sectie.be, maar hoe kan ik nu verschillende vobs branden? IFOedit maakt nl. steeds dezelfde files, welke van Nero maar 1 keer op de dvd kunnen staan?
Kan ik die files gewoon renamen? Of krijg ik dan fouten?

• Paultje3181
*Subtiel kickje*
Iemand die dit al vaker gedaan heeft of een manier weet?

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

nummer gewoon verder met elke file die erbij komt,

zonder menu zal de dvdspeler alle files achter elkaar afspelen.

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• Paultje3181
Er zitten per dvd 5 bestanden:
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01.VOB
hoe moet ik ze dan renamen? Hoef ik alleen de Vobs te renamen of ook die andere?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. je zult IMHO toch echt opnieuw moeten Authoreren wil je ze christelijk in een standalone speler kunnen afspelen ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:22
Zoals Koffie zegt je moet idd die meerdere divxjes gaan re-encoden met CCE of TMPENC daarna krijg je dus m2v file(s) daarbij moet je ook nog het stereo geluid omzetten naar een Fake ac3 geluidspoort , die je in dvdmeastro kan plakken maar ik denk dat de kwaliteit wel bagger wordt als je zelfs meedere divxjes op 1 dvd wilt hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Possible op 10-11-2003 13:12 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Paultje3181
Dat heb ik dus gedaan. T zijn clips van muziek (5 minuten per stuk dus ongeveer)
Ik heb daar m2v's van en wavfiles.
Aan elkaar plakken werkt niet, krijg je verloop. Vandaar dat dit volgens mij de enige manier is. Die m2v's heb ik dus met IFO-edit geauthorised. Alleen maakt IFO-edit per m2v een bestandstructuur. En volgens mij staat er in die bestanden allerlei eigenschappen van het bestand, dus renamen gaat denk ik niet werken.

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

NOFI hoor, maar een goed boek en een normale DVD author tool zou ik zeggen.
Vervolgens maak je diverse movies aan (voor elke clip 1) in je autohor programma.

Hang ze aan elkaar door middel van een menu of wat dan ook, en autor vervolgens die meuk.
KLAAR.

Renamen heeft idd totaal geen nut nee, je zult toch echt op een normale manier moeten authoren/

• Paultje3181
Dit wil ik dus niet. Ik wil van iedere clip een chapter maken. Niet een apart filmpje. Ben aan de slag gegaan met Ulead DVD Workshop, maar ik vind het maar een kloteprogramma... M2V vindt ie nl. helemaal niet. En nergens een knopje author dvd. :S Terwijl het toch echt een dvd author programma is.

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. dat kan dus ook met authoren.
2 grote movie, met chapterstops, of diverse movies vanuit een menu.
Of 1 grote movie met chapterstops vanuit een menu .. het kan allemaal met een goed authoring programma.
Zelf gebruik ik DVD Maestro hiervoor, kan allemaal wat je wilt.

Pagina: 1