Titel klinkt een beetje vaag, maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Ik heb een sjabloon in Word gemaakt, en de documenten die op basis van dat sjabloon worden gemaakt moeten op specifieke manier worden opgeslagen. Dat doe ik als volgt:
Dit levert keuig in het Save as... venster de suggestie DomeinSpecificaties.doc op. (waarbij Domein en Specificaties afhankelijk zijn van de keus van de gebruiker)
Wat ik wil is een streepje tùssen Domein en Specificaties, dus Domein-Specificatie.doc. Maar dat lukt niet
En ik snap maar niet waarom niet
Als ik & "-" & ertussen zet, krijg ik alleen het eerste deel.
Als ik het streepje als string definieer krijg ik ook alleen het eerste deel; zonder aanhalingstekens, zonder &-teken krijg ik foutmeldingen.
Waar kijk ik nou overheen
Waarschijnlijk iets heel simpels, maar ik kan het ècht niet vinden
Ik heb een sjabloon in Word gemaakt, en de documenten die op basis van dat sjabloon worden gemaakt moeten op specifieke manier worden opgeslagen. Dat doe ik als volgt:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
| With .Dialogs(wdDialogFileSummaryInfo) .Title = ActiveDocument.FormFields("Domein").Result & _ ActiveDocument.FormFields("Specificaties").Result .Execute End With |
Dit levert keuig in het Save as... venster de suggestie DomeinSpecificaties.doc op. (waarbij Domein en Specificaties afhankelijk zijn van de keus van de gebruiker)
Wat ik wil is een streepje tùssen Domein en Specificaties, dus Domein-Specificatie.doc. Maar dat lukt niet
Als ik & "-" & ertussen zet, krijg ik alleen het eerste deel.
Als ik het streepje als string definieer krijg ik ook alleen het eerste deel; zonder aanhalingstekens, zonder &-teken krijg ik foutmeldingen.
Waar kijk ik nou overheen
Waarschijnlijk iets heel simpels, maar ik kan het ècht niet vinden