Toon posts:

[xp] dotnetfx geinstald, niet meer auto inlog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had voor directconnect blijkbaar eerst wat .net spul nodig en moest dus eerst dotnetfx.exe van microsoft downloaden en installeren. Op deze compu zat 1 user zonder wachtwoord en werd dus automatisch ingelogd. Dit vind ik dus ook fijn.

Sinds de instal van dotnetfx zit er dus ook een user 'ASP.NET Machine A...' met een wachtwoord bij. Nu logt winXP dus niet meer auto in, terwijl ik dit wel wil.

1.Heeft er iemand een oplossing buiten reg aanpassen of tweakui om?
2.Hebben meer mensen dit probleem?
3.Kan ik bijv deze user gewoon deleten?

thx

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 23:02
dotnetfx maakt een nieuwe user aan, wel hidden voor in het logonmenu maar hij is er wel.. daardoor logt ie niet gelijk door zoals je wel had toen je nog maar 1 user had.

ff TweakUI installeren en autologon invullen..

Pvouput live

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

[search=net autologon xp]

Vrij gemakkelijk met de search te vinden, zo lijkt het op het 1e gezicht?

Verwijderd

Moet je in je register gaan klote dat heb ik ook gedaan nu gaat hij in een keer door. Kijk op http://www.tweakzone.nl/tweaks/cat/1 en kijk welke registersleutel je moet aanmaken werkt perfect.

Gr

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 07 november 2003 @ 14:20:
[search=net autologon xp]

Vrij gemakkelijk met de search te vinden, zo lijkt het op het 1e gezicht?
FF verder lezen he!
Geen van die topics gaat over dotnetfx die een user aanmaakt waardoor je niet meer autoinlogt. Zolas ik al in de startpost aangeef ken ik dus de register verandering en tweakui, zie punt 1.

Ik zal tweakui wel installen en dat gaan gebruiken.

case closed ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zie dat ik nu andere searchresultaten krijgt, maar dit is het artikel waar ik op doel: [rml][ XP] Start nou gewoon door! Ik heb maar 1 user![/rml] wat voor mij toch ook over het aanmaken van een account gaat ?
Pagina: 1