[WC] 45 graden hoekstukken voor 13MM slang

Pagina: 1
Acties:

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-02 00:08
Nah nu leuke water koeling met 13MM slang, lekker aso dik dus, maar ja het zit nu allemaal in elkaar maar flinke gaos in me kast dus dat wil ik nu gaan opruimen met behulp van deze dingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/prodimg/pnclkunst.jpg

Alleen op die site kom ik er niet achter voor welke slang dit is en op de meeste Nederlandstalige sites kan ik dit product niet vinden.

Ik zoek dus GEEN van die hoekstukken waar je slag over heen schuift maar echt in dit mede omdat het gewoon een stuk mooier staat.

Iemand een shop waar ik deze dingen kan kopen want ben er op vele geweest waaronder oc-shop, tweakstore en die hadden het allemaal niet

• TeazNutz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06-2008

TeazNutz

Nerd

Rddr schreef op 07 november 2003 @ 13:50:
Nah nu leuke water koeling met 13MM slang, lekker aso dik dus, maar ja het zit nu allemaal in elkaar maar flinke gaos in me kast dus dat wil ik nu gaan opruimen met behulp van deze dingen:
[afbeelding]

Alleen op die site kom ik er niet achter voor welke slang dit is en op de meeste Nederlandstalige sites kan ik dit product niet vinden.

Ik zoek dus GEEN van die hoekstukken waar je slag over heen schuift maar echt in dit mede omdat het gewoon een stuk mooier staat.

Iemand een shop waar ik deze dingen kan kopen want ben er op vele geweest waaronder oc-shop, tweakstore en die hadden het allemaal niet
Kijk eens in de source van je picture en probeer het daar eens 8)7

http://specs.tweak.to/7903

• rhodium
TeazNutz schreef op 07 november 2003 @ 14:11:
[...]

Voor de gein eens mijn verhaal lezen.... :(

en btw het enigste wat op die site er over staat is:
Winkelverbinder plug&cool (Kunststoff)

Winkelverbinder im plug&cool-System, Ausführung aus Kunststoff mit Bohrung zur Befestigung.

[ Voor 32% gewijzigd door rhodium op 07-11-2003 14:19 ]

• TeazNutz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06-2008

TeazNutz

Nerd

TeazNutz schreef op 07 november 2003 @ 14:11:
[...]

Wat zeggen ze als je ze een email stuurt ?!
Want volgens mij (correct me, if i'm wrong) is dit hun eigen systeem namelijk.
Je hebt meerdere aansluitingen. 9mm 13mm en hun systeem.

Dat plug en nog wat

[ Voor 27% gewijzigd door TeazNutz op 07-11-2003 14:22 ]

http://specs.tweak.to/7903

• rhodium
TeazNutz schreef op 07 november 2003 @ 14:20:
[...]

Wat zeggen ze als je ze een email stuurt ?!
Want volgens mij (correct me, if i'm wrong) is dit hun eigen systeem namelijk.
Je hebt meerdere aansluitingen. 9mm 13mm en hun systeem.

Dat plug en nog wat
ja maar ik zoek zo iets en het liefst hier in nederland :) zodat ik er even langs kan als ze hem op voorraad hebben..

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Een zaak in spullen die te maken hebben met pneumatiek hebben deze dingen wel.. wij gebruiken ze heel erg veel bij ons in de fabriek waar ik op zaterdag werk.. Wij halen ze geloof ik bij de Goude IJzerwaren in -heel verassend- Gouda..

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 22:51

Garrett

Watercooler

Het is trouwens een 90 graden stukje, die op dat plaatje... 't is maar dat je het weet ;)

I love watercooling

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:18

talin

ES-MA

dat is inderdaad standaard pneumatiek spul.

dat ding wat je daar op plaatje hebt is van FESTO .

dat is een fabrikant van pneumatiek spul.

ik weet niet waar je woont maar hier in het oosten zit een toeleverancier waar wij als bedrijf wekelijks zaken mee doen , we hebben op het werk een groot assortiment van dat spul liggen .
ook hun catalogus is zeer uitgebreidt .

Afbeeldingslocatie: http://www.turbotek.co.uk/images/Festo.jpg
http://www.turbotek.co.uk/fittingsfueloil.htm

in nederland :
http://www.festo.com/INet...69f51c1256b82004afc70.htm

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 18:55

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Die Festo-koppelingen zijn er in heel veel verschillende maten, maar degene die ze bij waterkoel-zaken verkopen (onder de naam Plug&Cool) zijn meestal voor 8 mm of zelfs 6 mm slangen, dus veel te klein voor jouw slangen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• rhodium
oke nu hebben we een dealer :) leuk een aardig maar nog steeds niet waar ik ze kan kopen voor 13MM en die duitse site mailt ook nog terug :(

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op inkoopacties.net is een IA aan de gang met festo koppelingen. Je kan evt daar kopen, hoef je ook niet direct naar de leverancier. Staat onder: 'slangen en kopppelingen'

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• talin

talin

ES-MA

Rddr schreef op 08 november 2003 @ 00:06:
oke nu hebben we een dealer :) leuk een aardig maar nog steeds niet waar ik ze kan kopen voor 13MM en die duitse site mailt ook nog terug :(
ok ,here's the deal , als je wacht tot maandag middag , zal ik op et werk kijken in de 10cm dikke catalogus of ze voor 13 mm bestaan , als dat zo is zal ik je een adres geven van onze dealer die die dingen verkoopt .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• rhodium
talin schreef op 08 november 2003 @ 10:35:
[...]

ok ,here's the deal , als je wacht tot maandag middag , zal ik op et werk kijken in de 10cm dikke catalogus of ze voor 13 mm bestaan , als dat zo is zal ik je een adres geven van onze dealer die die dingen verkoopt .
Kep ze al wel voor 12MM ergens gezien :) en anders moet ik van die niet plug en pray dingen halen, maar van die hoekstukken waar je de slang over heen schuift.

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
offtopic:
Op de foto staat een 90 graden hoekstuk, welke wil je nou precies hebben? Title zegt 45..

• talin

talin

ES-MA

heb net ( ja ik weet het een dag te laat ) even in ons eigen assortiment gekeken en de catalogus doorgespit , maar moet je teleurstellen , 10 mm , 12 mm is een maat en 16 mm is een maat maar als je slang hebt met een uitwendige diameter van 13 gaat het niet passen in Festo koppelingen .

( of je moet een inwenige maat van 13 bedoelen dan past de 16 mm mischien wel )

je kunt wel verloopjes maken . krijgen maar dat gaat optisch en z'n werking niet ten goede komen .

wat wel mischien een optie is om originele Festo slang te gaan gebruiken , ook in kleuren te verkrijgen .
en standaard in kleur grijs en blauw , maar er zijn andere kleuren verkrijgbaar .

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dat standaard Festo slang vindt ik persoonlijk veel te stug.. is denk ik niet echt geschikt voor ons doel... :'(

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
zie hierboven, ik heb ze inderdaad ook alleen kunnen vinden in 12mm, zie inkoopactie. Misschien heb je mazzel en kun je er nog wat bestellen ondanks dat ie net gesloten is

Digital Media Junkie

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ook al staat er in het plaatje in de topicstart een 90 graden hoekstuk, volgens mij is de TS toch op jacht naar 45 graden hoekstukken (zoals de topictitel al zegt) ;). Zodat het duidelijk is voor iedereen. Als de topicstarter toch 90 graden bedoeld (zoals op het plaatje) geef dan ff een gil, dan pas ik de topictitel ook gelijk aan :)

LinkedIn
Instagram

• rhodium
ReemF schreef op 12 november 2003 @ 09:49:
Ook al staat er in het plaatje in de topicstart een 90 graden hoekstuk, volgens mij is de TS toch op jacht naar 45 graden hoekstukken (zoals de topictitel al zegt) ;). Zodat het duidelijk is voor iedereen. Als de topicstarter toch 90 graden bedoeld (zoals op het plaatje) geef dan ff een gil, dan pas ik de topictitel ook gelijk aan :)
GIL!! ja is 90 :) foutje. sorry.

Verwijderd

Ik gebruik ook deze slang (PUN 10x1,5 blauw) voor mijn waterkoeling, is een beetje stug maar toch goed te doen. Zeker als je die 90 graden bochtstukjes gebruikt. De slangen zijn leverbaar is een stk of 10 kleuren.

Ik meen dat ze ook een wat soepeler variant hebben, maar dat weet ik niet zeker. Ben op dit moment ziek thuus dus heb geen beschikking over de Festo documentatie.
Pagina: 1