Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ziet dr wel leuk uit,alleen word je Kast wel een kerstboom,als die zow blijft knipperen;)Spice schreef op 07 november 2003 @ 13:44:
Kreeg vandaag een mailtje met het volgende plaatje:
[afbeelding]
Al eerder langsgekomen of echt nieuw?
Verwijderd
Het blijft niet knipperen, het zijn 3 verschillende uitvoeringen (Blue, Black or Glow) van Molex connectoren. -> http://www.acryan.com/_cables/index.shtml
Ik denk dat je het beter als kleine mod tip kan posten in Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4 of de shops die het in Nederland verkopen toevoegen aan de Pricewatch.
Voor dergelijke modmaterialen wordt in ieder geval regelmatig inkoopacties gehouden (iets wat op GoT niet meer toegestaan is: Einde aan de Inkoopacties).
Ik denk dat je het beter als kleine mod tip kan posten in Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4 of de shops die het in Nederland verkopen toevoegen aan de Pricewatch.
Voor dergelijke modmaterialen wordt in ieder geval regelmatig inkoopacties gehouden (iets wat op GoT niet meer toegestaan is: Einde aan de Inkoopacties).
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 14:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()