Ik heb hier een aantal scsi sca converters voor achterop SCA schijven om ze aan een 68 pins kabel te hangen, en nu zit er op elke converter een jumper positie voor het aansluiten van een led die de activiteit aangeeft.
Nu heb ik nog wat leds over, van een inkoopactie
en die wil ik er graag aanhangen, niet omdat ik ledjes super cool vind, maar ik vind het wel handig om te zien wat mijn schijven doen.
Stel ik heb deze blauwe leds, 3000MCD, 4 volt en 20Ma
Voordat ik ze er aan hang wil ik wel graag weten of dat zonder problemen kan, als ze maar werken, ze hoeven niet superfel ofzo.
Nu zit op de converter al een weerstand, goud-bruin-rood-rood.
Dus ik neem aan dat deze leds wel gaan werken , maar gewoon niet op hun MAX felheid (wat ik ook liever niet heb) Weet iemand toevallig wat voor stroom en voltage er bij zo'n scsi sca connector aanwezig zijn?
En klopt het dat je de lange, positieve poot van een LED aansluit op het pootje van de sca connector waar de weerstand aan hangt (zie rooie pijl)
Dit is de converter:
Nu heb ik nog wat leds over, van een inkoopactie
Stel ik heb deze blauwe leds, 3000MCD, 4 volt en 20Ma
Voordat ik ze er aan hang wil ik wel graag weten of dat zonder problemen kan, als ze maar werken, ze hoeven niet superfel ofzo.
Nu zit op de converter al een weerstand, goud-bruin-rood-rood.
Dus ik neem aan dat deze leds wel gaan werken , maar gewoon niet op hun MAX felheid (wat ik ook liever niet heb) Weet iemand toevallig wat voor stroom en voltage er bij zo'n scsi sca connector aanwezig zijn?
En klopt het dat je de lange, positieve poot van een LED aansluit op het pootje van de sca connector waar de weerstand aan hangt (zie rooie pijl)
Dit is de converter: