Toon posts:

[Enter The Matrix]schokkend beeld, echter bij safemode niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een probleem ...

Bij enter the matrix schokt mijn beeld zeer erg :'( , zelfs op de laagste resolutie/instelleingen, maar ik heb een Geforce 4 TI4200se deze kaart moet ruim voldoende zijn voor het spel. :r Als ik in safe mode speel schokt het niet, maar dan is het geluid uitgeschakeld (ivm safemode), hoe kom ik er achter waar het aan ligt?
En hoe kom ik er achter wat de safemode uitschakeld??... :?

Ik heb een van de laatste detonator drivers, mn soundcard drivers zijn ook goed en directX 9 werkt gewoon, (tenminste bij andere spellen wel)
Ook heb ik al op de website van het spel bij technische ondersteunig gekeken,daar wordt ik echter niet veel wijzer van, op GOT heb ik dit probleem ook nergens gevonden...

Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt
Zie beneden voor specs...

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand een idee ?? :'( ...plz help

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:27
Heb je je virtual sync aangezet? dikke kans dat dat het is.
Kheb trouwens geen id hoe je dat aan moet zetten bij een nvidia, moet je maar ff bij je beeldschermeigenschappen> instellingen> geavanceerd en dan daar ergens zoeken naar virtual sync :) dikke kans dat het dan over is als je dat aanzet :) succes dr mee

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb er op mn pc naar gezocht , echter niks gevonden. Ik heb verder allerlij dingen aangepast bij mn instellingen van mn soundcard en in mn instellingen van mn directX (hardware versnellingen (uitvoeren--> "dxdiag")) , verder heb ik via rivatuner alles ff gecheckt. Uit eindelijk schokte het beeld niet meer :*) , ik heb toen 1 voor 1 alle instellingen weer terug gezet zoals ze stonden (om te ontdekken waar het aan lag. Maar zelfs nu alle weer goed staan, schokt hij nog niet ... RAAR...maarja , het werkt nu iig. ;)

Bedankt iig voor de tips en de moeite ;) _/-\o_