Welke dvd burner?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:45
In me nieuwe pc wil ik graag een dvd brander hebben zitten, nu me vraag welke is goed, ik heb er 1 gezien van NEC, die nieuwste versie. Maar ik zag er ook 1 van Lite-on. Die is op zich sneller, of hebbne jullie een andere brander voor me als Tip. Het budget van de brander is ongeveer 150 euro

PC Specification

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
ik zou zelf voor de nec 1300a goed heb er zelf goeie ervaringen mee
en hij kan alles branden dus..

• gromnl
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-03 16:03
Yep, heb zelf ook de NEC 1300a, en tot nu toe geen enkele dvd weggegooit. Alles prima gebrand.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

150 euro.... zou voor de NEC gaan dan. Leuke brander, dat is tenminste wat meeste zeggen ( zelf heb ik een duurdere dvd brander )

There is no place like ::1

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
foutje

[ Voor 93% gewijzigd door Bikkel-Rulez op 07-11-2003 12:06 ]

Verwijderd

Ik heb ook de NEC 1300a, ik heb echter veel gebrande dvdtjes weggegooid ! Dat komt niet door de brander maar door de goedkope dvd's die ik eerst gebruikte. Namelijk Princo's 4x. Op 2x zijn ze prima, maar ga je op 4x branden dan kun je zeg maar de helft weggooien omdat de film dan stootert of blijft hangen. Ik ben nu overgestapt op Traxdata 4x en daar heb ik geen problemen mee.

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:45
ik zie wel dat de Lite-on kwa snelheid van de cdr branden sneller is dan die van NEc1300A. Zit er trouwens ook op die Nec die buffer underun options en die Smartburn dingen en nog meer. maar dat moeten jullie me maar vertellen :)

PC Specification

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

maversne schreef op 07 november 2003 @ 12:06:
ik zie wel dat de Lite-on kwa snelheid van de cdr branden sneller is dan die van NEc1300A. Zit er trouwens ook op die Nec die buffer underun options en die Smartburn dingen en nog meer. maar dat moeten jullie me maar vertellen :)
NEC werkt prima hier, vooral met mijn gehackte firmwares :) Mitsui 4x DVD-R werkt 100% ok op 4x en kosten € 33,- per 25 stuks, dus dat is prima te doen :)

Er zit een 2MB buffer in en een buffer-underrun mechanisme :)

webOS all the way!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een Tweaker kan prima zelf hardware onderdelen uitkiezen :) Als je niet kunt kiezen, dan is er nog altijd de FAQ: OM FAQ/Beleid.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Trouwens, er is een mailtje naar jou onderweg nav jouw posthistorie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.