Hey, ik weet niet of meerder van jullie deze probleem al hebben ondervonden, maar de TV functie van de MultiMedia center van ATI geeft alleen maar sneeuw en ruis, terwijl de zenders voor de installatie van DirectX 9.0b wel werkten.
Hiervoor zat de installatie van DirectX 9 van de CD die ATI meegeleverd had.
Bij het installeren van HALO vroeg het spel mij om DirectX 9.0b te installeren, nou dat had ik gedaan met de gevolgen van dien.
Als ik in de Configuration Utility kijk, en dan bij TV zie ik bij de Capture device selectie menu dat als de ATI Theatre gekozen wordt, dat er rechts (Unsupported) komt te staan. Ik heb het met de oude versie van MMC (8.6), de nieuwe (8.7) en met de Catalyst 3.8 en de 3.9 Geprobeerd met de bijbehorende WDM drivers. Ook de Omega drivers maar geprobeerd zonder enig resultaat.
Heeft iemand van jullie misschien de oplossing voor deze probleem?
Hiervoor zat de installatie van DirectX 9 van de CD die ATI meegeleverd had.
Bij het installeren van HALO vroeg het spel mij om DirectX 9.0b te installeren, nou dat had ik gedaan met de gevolgen van dien.
Als ik in de Configuration Utility kijk, en dan bij TV zie ik bij de Capture device selectie menu dat als de ATI Theatre gekozen wordt, dat er rechts (Unsupported) komt te staan. Ik heb het met de oude versie van MMC (8.6), de nieuwe (8.7) en met de Catalyst 3.8 en de 3.9 Geprobeerd met de bijbehorende WDM drivers. Ook de Omega drivers maar geprobeerd zonder enig resultaat.
Heeft iemand van jullie misschien de oplossing voor deze probleem?