Toon posts:

Hoeveelheid gebruikers data op server scannen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er tooltjes om de hoeveelheid gebruikersdata op een NT 4.0 server te checken?
Ik heb namelijk het gevoel dat iemand m'n server zit vol te pompen maar ik kan niet zien wie dat is.
Liefst freeware tooltje.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

http://www.jam-software.com/treesize/download.shtml

Geen freeware maar er is wel een demo versie

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:51
Treesize (pro) werkt erg lekker, maar is, an sich, nutteloos als een bepaald persoon in een algemeen toegankelijke directory gaat schrijven.

Werkt wel via een work-around. Kijken welke directory de meeste data bevat en dan op de server gaan kijken wie de author/owner is. Kan nog vrij veel werk zijn overigens, en dan heb ik het nog niet over het scenario dat een (1) iemand veel data wegzet over verschillende directories.

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57

ArCadE

No banana available

NTP heeft hier leuke software voor. Vroeger hadden ze Quota Manager, heet nu anders volgens mij. Moet je maar even bekijken op www.ntp.com

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

neptune3nl,

Zoals je weet is het op GoT belangrijk dat je zelf initiatief toont voordat je een topic opent. We denken hierbij aan zelf iets proberen, of zelf zoeken. In je topicstart zou je dan het liefst aangeven wat je zelf al geprobeerd en gevonden hebt.

Uit jouw topic kan ik niet echt ophalen wat je nou zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen. Ook mist er een boel informatie die toch wel handig zou zijn (wat voor netwerk gaat het hier om, gaat het bv. om een domain?)

Verder zoek je eigenlijk een tooltje, en dat soort vragen horen niet in Windows Operated Systems thuis, maar in Software Algemeen.

Mocht je er na bovenstaande tips niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic in het juiste forum, maar geef daarin dan wel even duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd en gevonden hebt.

Succes :)

Dit topic is gesloten.