Verwijderd
Lol ik heb het zelfde probleem. Tis echt ernstig hoe n00berig. Heb Windows een keer opnieuw geinstaleerd en krijg nu die knopjes niet maar aan de gang... Zelfs die gave neonachtige lichtjes erachter zijn er mee gestopt 
BTW wat doet deze post onder Webdesign & Graphics?
Martijn
BTW wat doet deze post onder Webdesign & Graphics?
Martijn
Moet je wel gewoon Photoshop kopen he knul.
Illegale software is not-done, is namelijk een crack-bug van de versie die niet legaal is.
Illegale software is not-done, is namelijk een crack-bug van de versie die niet legaal is.
Moet je ff Adobe support bellen 
Serieus: dit komt doordat je een verkeerde illegale versie hebt, dus dat moet je zelf maar ff uitzoeken
Serieus: dit komt doordat je een verkeerde illegale versie hebt, dus dat moet je zelf maar ff uitzoeken
Sja ik heb ook het zelfde probleem. Reboot, Re-install, ... niets werkt. Erg frustrerend. Je zou bijna weer terug gaan naar 7. Maar er zitten toch wel een aantal leuke opties in, die je gaat missen als je weer terug gaat naar 7..
En waarom in W&G? Ik denk omdat hier de meeste mensen zitten die er mee werken. Het zou ook in Software kunnen, maar de kans dat hier iemand zit met een oplossing lijkt me groter.
En waarom in W&G? Ik denk omdat hier de meeste mensen zitten die er mee werken. Het zou ook in Software kunnen, maar de kans dat hier iemand zit met een oplossing lijkt me groter.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Heb nog niets kunnen ontdekken waarom ik zou upgraden naar CS.
misschien de RAW plugin en stich tool
misschien de RAW plugin en stich tool
Zie bovenstaande replies, wij willen niet geassocieert worden met illegale software
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()