Toon posts:

[md5044] Geen beeld en geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Medion MD5044 geinstalleerd in een wat oudere computer (200 MHz 48mb ram). Nu weet ik dat dat niet kan in combinatie met de standaard geleverde software, de systeemeisen zijn immers een stuk hoger. Daarom heb ik christv geinstalleerd.

Toen ik eerst de originele drivers had geinstalleerd gaf windows 98se aan dat het tv tuner driver een probleem had. Daarna heb ik op de medion site de laatste drivers gedownload. Daarna gaven de drivers geen storing meer aan.

Als ik christv nu start krijg ik een zwart beeld met lichte sneeuw. Als ik daarna kanalen ga zoeken vindt hij geen kanaal en als ik handmatig kanalen en frequenties opzoek geeft hij ook geen beeld. Ik krijg de indruk dat het originele beeld niet verandert (je ziet de tuner niet zoeken)

Mijn vraag is:
Waar kan dit aan liggen

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:54

JoeBlack2k

I Love Hilary

geef Dscaler es een kans die kan je zonder drivers laden dus direct op de hardware
Dscaler download je hier:
http://deinterlace.sourceforge.net/downloads.htm

Hilary Duff 4-Life

Verwijderd

Topicstarter
Okay, dat wou ik sowieso dit weekend proberen. Maar mijn vraag heeft vooral betrekking op het feit dat ik het gevoel heb de boel niet te tunen. Ik zie namelijk op het moment dat christv "langs de band" gaat geen verandering in het beeld

Ow shit ik zie niet op card support staan:

Medion

MD5044
This Card Will Not Work With DScaler, Although Support Is Planned (SAA7134)

MD9717

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 16:31 ]

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:58
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 16:28:
Ow shit ik zie niet op card support staan:

Medion

MD5044

MD9717
De md5044 werkt prima met de nieuwere versies van dscaler hoor (iig vanaf 4.1.5),
voor de laatste dscaler updates kun je het beste de sourceforge pagina in de gaten houden deze is een stuk meer up-to-date dan dscaler.org. (het dscaler support forum is ook altijd wel up-to-date)