Het is eventjes stil geweest sinds mijn modding driften aan mijn manga bak (het vorig project) maar het is toch weer gelukt! 
Deze keer een mini-pc gemaakt waarbij getracht is om deze echt zo klein mogelijk te houden. De specs:
* Volledig handgemaakte kast uit 5 mm MDF.
* Plexiglas omhulsel voor de skinnable look. Daaronder kun je dus gewoon fotopapier doen met de afbeelding die je maar wil.
* Onder de Epia 500 mobo zit een adapter-spannings-omvorm plankje
* Onder de epia zit ook nog een 160 gig liquid bearing maxtor HD.
* 512 mb SDRAM.
* Hema klokkie aan de voorkant
* Ingekorte IDE kabel
* 2 fans met een mooie halogeen-spotlight omhulsel afwerking
* (zie de achterkant)
- 2 mooie knopjes voor de reset en power.
- een tri-state schakelaar om de fans te laten schakelen tussen: 5 volt, 12 volt en uit.
Eigenlijk hoeven de fans niet eens aan want de epia hoeft niet echt gekoeld te worden, maar op 5 volt zijn de fans toch niet te horen, dus zet ik ze daar altijd op.
1 fan blaast in de ruimte zoals je ziet aan de binnenkant plaatje op de mobo.
De andere fan blaast direkt op de harddisk. (is een 7200 rpm, dus die wil je wel wat koelen).
De buitenomtrek afmetingen zijn: 19cm hoog, 19cm diep, 10cm breed. !
Het flesje dommelsch is ook leuk, maar geeft alleen aan hoe klein die nu eigenlijk is... deze casemod gaat dus NIET om het flesje..
voor

links

rechtsachter

achter

binnekant

Dus... een mooie mod of niet??
Deze keer een mini-pc gemaakt waarbij getracht is om deze echt zo klein mogelijk te houden. De specs:
* Volledig handgemaakte kast uit 5 mm MDF.
* Plexiglas omhulsel voor de skinnable look. Daaronder kun je dus gewoon fotopapier doen met de afbeelding die je maar wil.
* Onder de Epia 500 mobo zit een adapter-spannings-omvorm plankje
* Onder de epia zit ook nog een 160 gig liquid bearing maxtor HD.
* 512 mb SDRAM.
* Hema klokkie aan de voorkant
* Ingekorte IDE kabel
* 2 fans met een mooie halogeen-spotlight omhulsel afwerking
* (zie de achterkant)
- 2 mooie knopjes voor de reset en power.
- een tri-state schakelaar om de fans te laten schakelen tussen: 5 volt, 12 volt en uit.
Eigenlijk hoeven de fans niet eens aan want de epia hoeft niet echt gekoeld te worden, maar op 5 volt zijn de fans toch niet te horen, dus zet ik ze daar altijd op.
1 fan blaast in de ruimte zoals je ziet aan de binnenkant plaatje op de mobo.
De andere fan blaast direkt op de harddisk. (is een 7200 rpm, dus die wil je wel wat koelen).
De buitenomtrek afmetingen zijn: 19cm hoog, 19cm diep, 10cm breed. !
Het flesje dommelsch is ook leuk, maar geeft alleen aan hoe klein die nu eigenlijk is... deze casemod gaat dus NIET om het flesje..
voor
links
rechtsachter
achter
binnekant
Dus... een mooie mod of niet??
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.