Toon posts:

[w2k] usb pen drive met novell zenworks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vaag probleem.

We draaien hier novell 5.1 met windows 2000 pro clients sp4. Applicaties worden gepushed met zenworks 3.2.

Het volgende. We gebruiken usb pen drives usb 2.0. Als je de pendrive in een usb poort steekt wordt automatisch schijf U: aangemaakt (dit heb ik zo ingesteld) en is ook gewoon te gebruiken. Helaas werken de nal applicaties dan niet meer. Foutmelding is unable to get attributes for application id=603. Haal je de pendrive er weer uit, dan werkt het gewoon weer..
Ik heb al gegoogled en op support site novell gekeken, maar tot dusver niets.

Iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
anybody?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Software Algemeen - misschien dat je daar meer kans maakt op een antwoord.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 12:08
Indien je er niet uit komt, zou ik gewoon de technische support van Novell bellen, daarom betaal je voor de software toch?

Ik zou het daar laten uitzoeken, want dit zou best een bug kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
gebeld en er is geen oplossing voor.. Snif snif

Verwijderd

ik heb de oplossing voor dit probleem.. je nal cache wordt standaard weggeschreven naar de B- schijf en de usb pen maakt een b schijf aan, dit is dus hetgene wat voor de problemen zorgt... als je dit dus veranderd in een andere letter waar niemand gebruik van maakt (bijvoorbeeld de X) moet dit probleem verholpen zijn..

met vr gr,

Bart aka Dirty Sanchez
Pagina: 1