Toon posts:

FPS 2000 of DTT2200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beiden zijn ongeveer 300 piek
welke zal ik nemen ???????
FPS 2000 groter vermogen, DTT 2200 5.1 kanaals sound (dus een 5.1 creative live kaartje nodig het liefst)

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:44

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Als dat die desktoptheatre is ( dolby digital 5.1 ) zou ik die nemen. Heb ik ook en het geeft een onwijs gaaf geluid. je hoort en voelt het. Vooral met dvd's
:)

Verwijderd

Topicstarter
nee de DTT2200 is een nieuwe low-budjet versie van de DTT2500

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Nee hoor, hijs evengoed als de 2500, maar hij heeft geen 5.1 decoder. Maar das geen probleem als je een SBlive!5.1 hebt. Daar zit ie ook al op.

Ik verwacht de mijn binnenkort, en als ik mijn RAID probleempje heb opgelost zal ik wel even posten hoe ie klinkt.

(zie 64GB+ RAID topic)

:'( a sad tweaker

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

ik heb de fps 2000 er zit een extra ding bij voor digitale uitgang soort ps2 maar waar moet ik dat extra slotding op mijn live kaart klikken er zit een draat aan die extra slot maar waar moet da op ???

Verwijderd

Topicstarter
he tweakerbee

wel eens gekeken op de website van creative naar de cambridge speakertjes

FPS2000 4*7W satelites, 1*25W subwoofer
FPS2200 5*5W satelites, 1*17W subwoofer
FPS2500 5*7W satelites, 1*21W subwoofer

Verwijderd

neem de dtt2200
heb de live! bulk versie met de 5.1 boxen.
beter geluid dan alle stereo installaties bij mij thuis....:)

Verwijderd

Topicstarter
heb jij die DTT2200 ???

weet je ool of de geluidskwaliteit verschild met de FPS2000, want volgens mij is het vermogen van de DTT2200 een stuk minder

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 22:38
Ik gebruik ook de dtt2200 sinds de hcc...
Vergelijking met de fps2000 weet ik nie, heb deze nooit gehoord, maar de 2200 geeft wel een perfect geluid...

Verwijderd

Topicstarter
gaat ie ook lekker hard, vooral de subwoofer?

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 22:38
zo hard dat de buren komen klagen, en geen vervorming...

Verwijderd

Topicstarter
staat er toevallig in de beschrijving of op de doos hoeveel watt rms de boxen zijn, want volgens mij klopt de info die ik heb gekregen niet helemaal

het is kut dat er nog geen reviews zijn van deze speakerset

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand goede/slechte ervaringen met deze speakers?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Die wattages kloppen wel, die zijn ook RMS ... ik heb de DTT2200 op de HCC gekocht, maar heb ze snel weer verkocht >:) . Ik had mijn stereo met B&W 201i boxen om m'n computer aangesloten zitten, en de DTT2200 klonk echt niet goed vergeleken daarmee. De bass is heel 'boomerig', zelfs als ie op minimaal staat. Niet mooi en diep maar 'boooff boofff'-achtig :+ . Voor die prijs is het echter een heel leuk setje. Ik kan je wel zeggen dat de FPS2000's beter klinken (vriend van me heeft ze).

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik dan toch maar die FPS2000 ga halen. die DTT2200 lijkt me zwak en wil ik van de DTT profiteren moet ik een live!player 5.1 kaartje kopen. heb geen zin om mijn live!player 1024 te verkopen.

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:02

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

het probleem met speakers is altijd dat je denkt dat dat het best goed klinkt, totdat je hoort hoe het ook kan klinken, maarja dan moet je gaan kijken wat je ervoor wilt/kan betalen >:)

die 2200 is best een leuk computersetje, dat voor de omvang van de ruimte waarin je luisterd hard genoeg kan met een redelijk geluid(want je zet die dingen toch rond je bureau neem ik aan) de bas is best krachtig maar het 'boemt' allemaal zo
na een tijdje gaat dat irriteren, want bij een echte mooie basweergave voel je het bij wijze van spreke eerder in je maag dan dat je bijvoorbeeld koppijn krijgt, maar dan praten we over alleen al een subwoofer waar je een aardig aantal 2200 setjes voor kunt kopen :P

veel blabla, tis een leuk setje maar de bas is niet zo 'vol'
tis zeker geen miskoop

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft hier eigenlijk de FPS2000
klinken die vet??

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:49 schreef SKSEBASTIAN het volgende:
ik heb de fps 2000 er zit een extra ding bij voor digitale uitgang soort ps2 maar waar moet ik dat extra slotding op mijn live kaart klikken er zit een draat aan die extra slot maar waar moet da op ???
op de live value zit op de kaart zelf een aansluiting daar is ie voor zover ik weet, dus met een value heb je dan ook digitale doorvoer :)

en ik ben supertevree met mn fps2000 de eerste keer dat ik aanzette en het volume opvoerde wist ik niet wat ik hoorde hartstikke top naar mijn mening. :) :)
Pagina: 1