[mandrake] scsi controller

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 10:56
Hoi mensen,

Ik zit er over te denken om Mandrake te installaren en tevens wil ik binnenkort een SCSI controller en SCSI HD en SCSI Tape Streamer kopen.

Kan iemand mij vertellen welke SCSI controllers onder Mandrake 9.1 worden ondersteund? (En worden alle SCSI HD's / Tapestreamers ondersteund?)
Is dergelijke ondersteuning MAndrake specifiek, of ligt dit gewoon aan de versie van Linux kernel die gebruikt wordt?

Ik heb op GoT, Google, en MandrakeLinux.com gezocht, maar kan nergens een lijst vinden van hardware die ondersteunt wordt.

En als ik op PriceWatch kijk zie ik zo'n lijst van scsi controllers, dat ik geen idee heb welke te nemen.

Bedankt!

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

trekker22 schreef op 07 november 2003 @ 09:25:
Hoi mensen,

Kan iemand mij vertellen welke SCSI controllers onder Mandrake 9.1 worden ondersteund? (En worden alle SCSI HD's / Tapestreamers ondersteund?)
Is dergelijke ondersteuning MAndrake specifiek, of ligt dit gewoon aan de versie van Linux kernel die gebruikt wordt?
Het is eigenlijk niet Mandrake specifiek. Je kunt, mocht je dat willen, een kernel naar keuze installeren, maar dit is zelden zinvol.
Alles wat je maar nodig kunt hebben, is als module beschikbaar onder Mandrake. Dus als linux (de kernel) je scsi controller ondersteunt en je hoeft er niet van te booten, dan werkt het in Mandrake.

Zoeken op linux +je gewenste scsi controller en ge zult vinden
Suc6

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad, je kunt natuurlijk ook naar de site van mandrake gaan, om daar te gaan zoeken in de hardware database

Aangezien dat wel met 3 simpele muiskliks op hun pagina is te vinden, denk ik niet dat je het erg vind, als ik dit topic op slot gooi, wegens te weinig zoeken ;)

Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.