Toon posts:

Lan Party LANdal Greenparks..

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste als ik fout zit met mn posting sorry dan, dr is geen forum voor lanparties vlgs mij(bij GoT)
Wat ik wil weten is: Kan je met 6 man in een huisje van landal green parks goed gamen ?? Qua stroom voorziening denk dat we toch 650 Watt pp hebben dan kom ik toch op 3900 Watt. Weet iemand of dit mogelijk is. En wat zijn dan de alternatieven.??
Groet Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel ze, zou ik zeggen. Wie weet kan je ook e-mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Je zit nu toch wel heel erg fout, hoe kwam je erop om het in LA te zetten? :P
Aangezien het over gamen gaat kon je het beter in Spielerij - Problemen & Vragen zetten, of anders gewoon in Overige Hardware :)

En ik denk dat 6 PC's wel moeten kunnen in één huis, aangezien sommige mensen wel meer computers hebben. Alleen zou ik er wel op letten of je zelf de electriciteit moet betalen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:31

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 08:05:
Ten eerste als ik fout zit met mn posting sorry dan, dr is geen forum voor lanparties vlgs mij(bij GoT)
Wat ik wil weten is: Kan je met 6 man in een huisje van landal green parks goed gamen ?? Qua stroom voorziening denk dat we toch 650 Watt pp hebben dan kom ik toch op 3900 Watt. Weet iemand of dit mogelijk is. En wat zijn dan de alternatieven.??
Groet Chris
offtopic:
Die ondertitel verneukt de layout een tikkie ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Je weet het niet, volgens mij zitten in zulke huisjes automatische zekeringen en die trekken over het algemeen niet zoveel amps. Dus neem zeker een hoeveelheid verlengsnoeren mee, zodat je de load een beetje over de groepen verdeeld :)

offtopic:
je ondertitel is echt brak 8)7

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Dit hoort hier in ieder geval niet thuis. De beste oplossing is nog om even te bellen. De mensen daar weten tenminste precies wat de eigenschappen van de stroomvoorziening zijn.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.