Toon posts:

Email ophalen met Ipaq en bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Het lukt mij niet om met een ipaq 5500 e-mail op te halen met bluetooth. Inbox maakt verbinding met zonnet, en een keer is er ook een e-mail verstuurd. Nu doet hij niets meer en krijg ik alleen maar de foutmelding dat mijn instellingen niet goed zijn. Moet ik misschen ook nog anedere instellingen opgeven zoals ip adres en tc ip instellingen

Jolanda

Verwijderd

Als je Outlook 2002 (van Office) gebruikt, is dat een onderdeel van het synchronisatieproces. De optie Inbox moet dan uiteraard wel aangevinkt staan

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt dat werkt ook. Maar we willen ook onderweg kunnen inbellen via bluetooth en email ophalen dat werkt niet

Jolanda

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:54

MaDLiVe

.-Observer-.

(jarig!)
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 08:42:
Dat klopt dat werkt ook. Maar we willen ook onderweg kunnen inbellen via bluetooth en email ophalen dat werkt niet

Jolanda
Kennelijk is er dan toch wat mis met je settings. Bij mij werkte het onder zowel ppc2k2 als 2k3 prima. (icm t68i/s55/t610+3970)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand voor mij de settings? Ik zoek een handleiding voor email ophalen via bluetooth met Ipaq en windows pocket 2003

Verwijderd

Topicstarter
de 2210 met siemens 555 werkt nu prima. Maar de 5500 met de nokia 6310 neit. Hij maakt wel connectie, soms verstuurt hij e-mail maar ophalen doet hij niet

Jolanda

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 15:52

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:41:
Heeft iemand voor mij de settings? Ik zoek een handleiding voor email ophalen via bluetooth met Ipaq en windows pocket 2003
Welke provider bel je in dan, en heb je je vraag ook al op www.pocketpc-club.nl gevraagd????

offtopic:
Je hoeft niet iedere keer je naam neer te zetten hoor jolanda
daar voor heb je een Nickname

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel in bij Planet en ik heb het ook a; op de club gevraagd

Jolanda die er moedeloos van word

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-02 20:37

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

je gebruikt geen gprs ?

is zonnet een gratis email adres ?, wanadoo en andere blokkeren het lezen van mail als je via een andere provider inbelt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1